Translate

2009年12月22日星期二

廢物利用遊戲時間 (澄2y6m)

又來自由發揮、盡情玩個污穢不堪!


買了新床仔, 一堆廢物又來好好利用一下


原本想玩碌顏色, 可是原來家裡沒有稀釋的顏料...


...卻玩這個碌上碌下的遊戲也可以玩一大餐, 樂此不疲! 認識一下萬有引力啦!



大解放時間...


看你專注的樣子... (還告訴媽媽: "不如你幫我啦, 我隻手有咁多顏色好難吱出來架!")


今次手腳並用...


痛快啊...!


捽捽捽...


踏踏踏...


好滑啊...



真的很開心、 很enjoy... hehe...


媽媽: 你看我! 說: "我隻腳仔痴晒d草嘞!"


最後的清潔時間也是一大樂事...


我又來當消防員囉!


2 則留言:

Zero - 宗熹媽 說...

good job!!! 每次見到你地的玩樂,真羨慕!!
[版主回覆12/28/2009 10:46:00]咁其實真係要多謝你呢位啟蒙老師囉!
最當初果時看見你的blog跟宗熹在家玩得咁鬼開心而令我豁咗出去, 越玩越開心架!
一直很佩服你能放手讓宗熹在家玩盡情咁玩, 記得果次油晒成個窗嗎?  

Austin 說...

真係好好玩呀!!看似簡單既玩意,卻令孩子樂在其中。
[版主回覆12/28/2009 10:50:00]真係呀! 我自問一向沒甚創意, 拎住d嘢都唔知同亞女玩咩好? 好彩大家時常在blog分享下, 我先有少少idea咋!
呢次拎住d嘢碌來碌去, 心諗: 咁有咩好玩? 悶死亞女...點知佢嘻哈大笑、玩咗好耐添!

發佈留言