Translate

2011年10月28日星期五

"如果, 死...你掛念我嗎?" (澄4y4)


Bie: "媽咪呀! 如果我死咗您會唔會掛住我架?"
Mom: "吓? (故意撒嬌) 妳唔好死啦..."
Bie: (滿足地笑) "但係唔得架wor~ ...(扮勁+得戚笑)人人都會死架wor~
Mom: "咁... 傻豬: 妳點會無端端死呢?"
Bie: "um... 我係話我第時變咗老婆婆之後先 ...先死!"
Mom: "吓? 變咗老婆婆之後先死? 咁...不如等媽咪死先啦, 好唔好呀?"
Bie: "...您唔洗怕!... 如果我死咗, 第時細佬會照顧您架嘛!"
Mom: "哦!"
Bie: (輕描淡寫徐徐道)"不過, 如果媽媽您第時死咗, 我都會好掛住您架!"


沒有留言:

發佈留言