Translate

2012年8月3日星期五

泰國行- 華欣- Safari Adventure Park (澄5y1天2y5)

今天行程豐富, 從我們的Intercontinental Resort來到這裡要20分鐘車程左右
我們竟然拿錯了餵小羊的奶來餵鯉魚, 難怪光是不來我家孩子裡吃東西了!
原來這是給小羊的!
怎麼媽咪跟小天一進入表演場地, 就見到爸爸和小BIE騎到象身上去了啊?
我家孩子自小經常親近大自然和小動, 看見這類光是鼻子已經比自己高大的動物都非常愛護, 知道牠們很友善!
大象的鼻子很靈巧啊!
看完SHOW、餵完大象再去騎象穿越園林啊!
我們一行二十人, 騎上九頭大象, 浩浩蕩蕩出發去了!
沿途風景特別, 是我們少見的面貌
穿過溪澗, 媽咪倒有一點點害怕呢! 小BIE反而感覺非常舒服安全、非常享受呢!(當然媽咪一直要裝鎮定才能給你們安全感啦)

小天開始有點倦意, 不過遇上爸爸同坐四驅車, 那有男孩不興奮?
我們好像租了半小時, (還是一小時呢?) 回程時小天已經支撐不住了。媽咪呢? 一對玉手變了炭手, 暴曬了一小時的手, 想像看!

小BIE連玩蛇、摸鱷魚都竟無懼色, 不過是先確定了鱷魚BB嘴被膠紙封住了, 又問蛇有沒有毒? 警覺性高、又不偎懼, 真令媽為妳驕傲呢!
小天跟爸爸隨專車先回來酒店
小BIE跟好朋友仔RYAN又出動游水去了!
Sophia 跟小天年紀相若, 爸爸們跟媽媽們又很合得來, 這個家庭組合真開心!
還有其他大哥哥一起同行
雖仍要用水泡, 小BIE算是進步很多!
小天起來囉...
嘩! 驚喜? 哈哈...

3 則留言:

cindy 說...

請問你地玩四驅車幾錢一個鐘呀?
[版主回覆04/12/2013 19:32:31]sorry~ 真係唔記得咗了。

cindy 說...

咁你地係到spend左幾耐時間呀? 諗緊早上去定下午去, 入面有冇野食架? lee個park o既資料真係少得可憐呀!!!
[版主回覆04/16/2013 02:47:57]我地一早9:00去,玩到下午1-2:00左右啦,都幾多嘢玩啦,算係。另外,華欣有個水上樂園好好玩。

AJ 說...

Hi, 請問呢個PARK活動收費係點? 因我上佢WEBSITE無講到. 我下月都會帶小朋友去都係住洲際. THANK YOU
[版主回覆06/24/2013 15:58:48]aj,
真係唔好意思呀,我真係無咩印象呢!
sorry~~

發佈留言