Translate

2013年7月7日星期日

遊雲Bie (澄6y)


晚晚跟小BIE練琴,晚晚遊雲!
一路彈一唔講:
"我彈完可唔可以食個桃呀?一陣可唔可以玩xxx呀?"

彈首新歌,連譜都未睇得好,又要一唔彈一路睇埋d歌詞唱埋!!

昨天好認真捉住小bIE對手,蹲下來同佢講:你可唔可以試下唔好諗咁多嘢,個腦仔只係諗住彈琴,彈完一首先諗其他嘢?

bie:ok。。。可試下啦。

bie:不過我有時會諗架!我。。。。(一堆原因)

mom:唔好諗,同個腦講,我要彈琴!試下得唔得?!

bie:呀!我果日在rain forest 食咗朵花呀!

mom:(火都來埋)我同緊你講嘢,叫你同個腦講要做完一件事先一件事呀!留心聽媽媽講得唔得?.。。。.望住我得唔得?。。。

bie:唔得呀!我個腦仔全部去緊rain forest d pictures走晒出來呀!我真係專心唔到呀!



我深信,小Bie真的不是有心的,作為媽媽,女兒懂得如此描述自己的感受已經很棒了!
小Bie的確為了早兩天跟學校去Rain Forest field trip 的事非常深刻,直至十天後仍然晚晚拿著相機說要跟媽媽分享。
當中吃了一朵花,而且花很苦的經驗更是不停地跟我們分享的呢!

生活上可能有很多事情觸動小BIE高敏兒的心情、情緒受到干擾、又或者過份開心、興奮,媽媽應該再多點體諒妳,以後再多鼓勵妳就是了!



沒有留言:

發佈留言