Translate

2013年4月12日星期五

新車落地-Mini Van!(澄5y9天3y2)


媽媽一直對BMW情有獨中,約三年轉一次車款,應該開了快十年寶馬了。
為了兩個小孩上落方便一點、寬敞一點、為了爸爸間中跟孩子們去騎單車...
媽媽萬料不到,自己會願意放棄我這輛又型又快的愛驅,成為了“mini貨車司機“!


從前愛單門兩座位跑車的我,今天真的很有媽媽feel!



你...你...你...又大又笨、又醜怪...會不會泊位很難呢?


講笑而已!看小米奇、米妮多麼鬼馬,分別貼在小天小bie的座位旁。


“晴天家族“也!嘻嘻


新車落地,兩個小朋友不停跟媽媽道謝。
小天:
“媽咪,你架新車好靚呀!”
(間中媽媽回答:“哦!” 你就說:”你要thank you我(讚美妳)架喎!”)
小BIE:
“媽咪,我真係好中意架新車呀!”

兩個孩子甚少感恩如此,什麼都值回票價咯!


晴天媽媽曾經滿屋都是米奇米妮,連生小BIE之前的嬰兒用品都搜集了不少米奇嬰兒用品,當了媽媽漸漸才明白到實際才是重要的道理!


這個鎖扣又是生小BIE以前已敗了回來的。


查實新車真的非常實用,功能多到像一架豪華旅遊車!事實上這條生產線也是這牌子的top of the line。每月花費卻只是從前的40%
更可以遙遠控制開車,遇有去field trip、遠足走得一身汗的時候,大可以遙控開定冷氣,涼冰冰才走上車,生活在夏威夷的我們實在非常讚!


路痴晴天媽十年都必定安裝的GPS導航系統。


車匙更是無線感應的,車匙永遠放在包包內就可以,不用拿出來,只要一走近車門把,輕輕一拉就打開車門了。
而泊好車亦是一樣,只需要按這個按鍵就鎖好四道門了!
上車start engine亦是一樣,只要感應到車匙,跟本連插匙的匙位都沒有呢!


電話是聲控藍牙操作的,開車講電話,不用怕危險了!


冷氣系統可以調成sync狀態,全車一次過操控溫度也可以。


這裡輕按按鍵兩旁的門或車尾箱就打開了,家姐可以自己上落,完全不用人幫忙了!上車以後,輕按按鍵門又再次關上,接送返學下課時,媽媽連車都不用泊、連下車也不用。


座位之間多出很多地方。小天小BIE都會自己扣安全帶和除安全帶了,更會自己上下車。


姐姐最愛這個sliding door,提了很多次不用擔心弄花泊在旁邊的車了,真的慳位很多呢!


小天小BIE一向為自己的自理能力進步而自豪,事事都希望親力親為,下車或上車以後,只要輕按這個關/開門鍵就可以了,他們的滿足感之大掛於臉上呢!


還有這套無敵的娛樂系統,一共三部DVD機,如有必要時,更可以同一時間播放三部不同的影碟,姐姐看最後的一部,弟弟看中間的一部,爸媽看最前的一部。


最大的意外收穫竟然是,這套dvd player竟然可以觀看國內的影碟,包括台灣和香港的影碟,可謂全區碼影碟都能看到!
唉唷!還在三個月前在淘寶訂了兩部hk$7xx的車用dvd機來!



還貼心地附上紅外線耳機,各自各聽不同的影碟。


真的很多位置啊!


車尾箱都很大很夠用呢!


車尾箱也是按鍵操控。


雖然換車的主意當初全然由晴天媽決定的,可還是有感自己要過“連降幾呢”的心理關口!
不過功能這麼強大的一輪mini van,終令媽媽愛上, 再見了,“過氣晴天家族”!
媽媽真偉大,凡事都以子女著想。真想不到當媽媽以後,短短時間的轉換可以廣大如此。



2 則留言:

信毅媽媽 說...

一路睇你講部靚車,睇到我嘩嘩聲!
一車之內可以有三個mon,播三套影碟,太貼心了~~~
還有,原來車匙都可以自動感應就開車了,我第一次聽乍!
[版主回覆06/10/2013 02:04:36]原來會咁?!thanks for reminding!不過我地有2條key。而且只least 3年就換車,通常d key未用晒d電就到期了。
[我們仨加一回覆06/08/2013 01:50:22]我們有了兩個也是揸大車,佢地坐得舒服D,仲要出去玩,點都要大車尾箱,兩架單車真的才放得下。
換車換得好。

信毅媽媽,原來車匙都可以自動感應就開車----->香港都有
曉詠同學的媽媽便有一部,怎知有一次條匙無電,結果開不到車,又唔可以就禁換電,要返原廠換再接駁車感應器,攪了前後兩天,同學仔返學放學便要其他家長幫手。晴天媽也要留意這點。
[版主回覆06/02/2013 03:18:16]其實架車的engine真係比較差,不過價錢平好多、功能又好咁多。總要有取捨啦,我地一家都好滿意呀~~

Jeremy Chu Chun Yin 說...

嘩, 呢架的功能比美limousine, 換車換得好呀, 實用到阿媽都唔認得。
你還說少了一項優點, 換大車, 撞起上來着數好多。唔係講笑, 真係有人因為撞過車, 對方撞死了, 自己無事, 所以佢以後只駕SUV, 不駕小型車。
高敏家族成員係咁架啦, 咩都想安全問題。
在香港街上常見到MINI-COOPER小型車, 仔仔也鍾意, 我一盤冷水淋佢: "駕呢D車, 撞起上來死硬, 你都係揸VOLVO啦!", 阿仔....
[版主回覆07/07/2013 01:59:36]係呀,你上次問有關高敏的問題,我諗你都收唔到呀~~~ 不過我唔記得咗在那裡?!
[Jeremy Chu Chun Yin回覆07/06/2013 22:19:38]點解連呢句個回覆YAHOO都無SEND EMAIL俾我呢?又唔係私人留言。
[版主回覆06/10/2013 02:02:56]真係好中意呀~~ 副engine就差d,不過功能好多,好正~啱晒小朋友!!!
亞高敏婆真係剛剛未考牌買咗部mini copper喎!佢話要型仔同埋細部易泊位,而且剛水好~

發佈留言