Translate

2011年2月22日星期二

"你愛我嗎?"(澄3y8)

澄: 媽媽, 你係唔係永遠都咁愛我架?
媽: 梗係啦, 永遠永遠...
澄: 你係唔係真係應承我, 你會身體健康, 好長命、陪住我好耐好耐先死架?
媽: 係呀!
______________________________________

澄: 媽媽, 你係唔係好愛我架?
媽: 係呀... 梗係啦...
澄: 你係唔係話就算我好唔乖都一樣咁愛我架?
媽: 係呀!
澄: (面露滿足笑容)
________________________________________

澄: 媽咪呀, 你係唔係好愛我架?
媽: 係呀, 梗係啦!
澄: 哈哈... 我之前以為你錫晒細佬唔錫我嘞...
媽: 點會呢? 爸爸媽媽兩個都咁錫!
澄: 因為你成日陪住細佬, 我咪以為你唔錫我囉!
媽: (那有呀? 全部時間全奉獻給妳了, 囡! 要多抽時間陪細佬就真!)
________________________________________

媽: 澄澄呀, 你係唔係好愛我架?
澄: 係呀
媽: 咁爸爸多d定愛媽咪多d呀?
澄: 爸爸多好多, 媽咪少少...
媽: 嗚嗚... 點解呀? 妳可唔可以愛我多d, 同愛Daddy一樣呀?
澄: (苦惱不耐煩樣:) 唉! ... 我無咁多時間呀!
媽: (忍不住失聲大笑...)  Wa~Ka~Ka~...
澄: 你做咩呀? 你唔好笑我啦!
媽: 唔係笑你, 係媽咪太傷心了, 就來想喊出來嘞, 所以咪先笑大聲d掩飾囉!
澄:


沒有留言:

發佈留言