Translate

2011年8月11日星期四

video-音樂劇-UP 表演@ 九龍塘Kid's Gallery (澄4Y2)



Musical Theater & Art Camp, 五天2.5小時的class就要$2500! 學費不菲、口碑也相當好的Kid's Gallery, 有朋友從前在校任教也推薦, 說是城中比較好的興趣班學校云云...

最主要參加原因是小BIE好愛看音樂劇, 更有時會突然以音樂劇跟媽咪對話! 好吧, 夏威夷沒有給這麼小的音樂劇興趣班, 給你試試看吧!





除了看見一班全身名牌的小朋友和家長, 還有一隊名貴房車在校外接放學以外, 其實倒十分失望.

先是環境麻麻, 課堂內容麻麻、毫無留給孩子自我創作的空間可言... 表演亦有點兒失望....

可能是我們美國這裡的學校和興趣班太好了? 沒想過多元的香港課程會是這樣! 倒不如叫"兒童唱遊班" 倒不會叫人失望如此!

而且, 辦學五天之草率... 有了是次經驗, 下年要參加暑期班要重新考量一切!


2 則留言:

我們仨加一 說...

嘩!真的咁差?
學費咁貴,辦學質素咁差?
[版主回覆10/12/2011 16:25:00]我諗暑期班係差d, D小朋友都未熟絡就已經完嘞! 有D小朋友到表演果日都仲喊, 要返屋企!! 我諗平日D班唔會咁趕會好好多囉~~!!

ruby 說...

佢的堂都叫不過不失,仲要地點好,所以收費唔平~
[版主回覆10/12/2011 16:24:00]OK啦, 都可以叫不過不失掛?! 我諗暑期班係差d, D小朋友都未熟絡就已經完嘞! 有D小朋友到表演果日都仲喊, 要返屋企!!

發佈留言