Translate

2011年9月20日星期二

小天的三片DVD(天19M)

沒有像姐姐四個月大就開始看dvd, 小天一歲半才開始這三片媽咪認為是最好的學習影碟。

學習身體名稱, 節奏慢, 效果顯著!

節奏更慢! LIKE!

剛剛開始, 間中看看,聽聽兒歌和聽聽英文, 初步讓小天接觸一下英文生字。待他的中文詞彙再累積多一點才跟他說英文。

1 則留言:

Austin 說...

我又想向你請教了,我都買左Your Baby Can Read,開左一兩次比阿囡睇,但佢不太like,其實我自己內心都好掙扎究竟應唔應該比佢睇,當佢不太like睇時,我內心反而有少少想暗笑,認為佢唔like睇電視更好。但想到大仔英文水平已經比同年弱,所以唔想阿囡又係咁,其實我唔係想佢好勁,但都希望佢日後in幼稚園及小學都能應付到,再加上語言興趣又應從少培育,真矛盾......
阿囡依家差不多8個月,但對於佢既教育,我仲係處於迷茫階段,最近有少少頭緒,就係決定先學好母語(中文),之後再學英文。
我就係想請教你,如果我諗住先學好中文,咁呢一兩年時間,我係咪完全唔使比阿囡接觸英文呢?另外,如果可以接觸,咁我又應唔應該比佢睇dvd,又或者係應該幾時睇呢?希望你比d意見我,謝謝!
[Austin回覆10/29/2011 23:21:51]謝謝你詳盡既解答呀!!你既回覆真係令我有所領悟。
一直以來都因為自己唔識教育小孩而去睇書多參考,但我做得不太好既地方就係往往只是睇,知道什麼什麼理論,不過就好少去思考,去諗究竟咩方法o岩自己對仔女,我諗我真係要認真咁去諗呢個問題。
[版主回覆10/28/2011 16:31:31]如果你感覺唔舒服就唔好比佢睇住啦. 唔洗心急.
英文水平唔一定要睇DVD, 而家小BIE4歲, 面試在即我才急操佢3幾個月咋.聽多D英文歌都得, SEARCH下"LET'S SING"
http://blog.yahoo.com/_PDS4NFHBCS6VAAAZ65XYVUCCGA/articles/84617
先學好母語(中文),之後再學英文 ---> 絕對讚成~當然唔可以完全唔使比阿囡接觸英文, 比如故事時間/ 特定時間都一定要多聽英文~!!! 或每天設定某一時段講英文...ETC...
應唔應該比佢睇dvd,真係好難講, 一般研究都說2歲前唔好, 不過小BIE果時睇, 小天18個月都開始睇, 我每天最多比15-20分鐘, 而且一定一起看. 又唔係日日定時睇咁囉, 以前同小BIE一起睇, 都會睇下PAUSE下, 同佢一齊講下互動下, 而家懶咗D, 不過小天比較大先開始有小小節奏很慢的DVD觀看.個人做法係咁啫. ^^
HOPE THIS HELP~

發佈留言