Translate

2011年9月4日星期日

"點解我要獨立?" (澄4Y2)

HK回來小BIE還未調校好自己睡覺...

媽: "好嘞, 媽咪而家落去做嘢, 你自己瞓嘞! love you..."
BIE: "吓? 點解呀?"
媽: "因為你要學習獨立囉!"
BIE: "點解我要獨立呀? 我唔想Daddy死呀!"
媽: "傻豬, 唔係daddy死, 咁第時你會有自己嘅家, 每個小朋友都會長大, 要學識照顧 自己架嘛!"
BIE: "哦! 我第時會搵一個好嘅Daddy, 然後會搵一間屋, 自己會生一個bb...
... 然後, 如果喺街見到一個婆婆, 我就車佢返屋企...
...再喺街度, 如果見到一隻狗, 我又車佢返屋企...
...咁, 我咪有自己嘅屋企人囉! 跟住就以後自己咁樣生活囉, 係咪?"


當一天妳拍動翅膀企盼衝出家園時,或向左或向右,盼總不致偏離航道,願妳能安穩的翱翔於海闊天空...




1 則留言:

傻瓜爸爸 說...

你好呀!好耐冇見了,我近排做左個網站,係比大家試戴靚靚的耳環家!快D去玩下啦!只要 Upload 張相就得家啦,重可以 Upload 媽咪、爹D、妹妹、弟弟 張相玩添。好得意,好好笑家! ~ 去玩耳環試戴!!! ~

發佈留言