Translate

2013年2月4日星期一

2013 Las Vegas行

2月1- 2月5日:


又到了Super Bowl,又到了來Vegas 玩的日子!每年酒店都安排我們入住套房。


由於小bie已上Kinder,加上學校學的東西很多,感覺不想她miss幾天課,猶豫一番,最後決定二人世界好了!


一到步,開開心心玩吓自拍先!


原本開心地準備享受、休息幾天...


Honey,唔係化?!你...你...你居然帶咗成家嘅雪褸、雪褲來?!
咁,我執咗成晚嘅行李呢?! @o@;
(又一十年後都會記得嘅經典烏龍事!lol)

老公仲話我好惡,個樣好似好唔開心咁!
咁...我真係好唔開心呀嘛!
坐完飛機好累,連睡衣都沒有啊!


於是第二天出動買這幾天的衣物,行了8個小時,還沒有買齊!唔知訂,行了1.5小時買對絲襪啊!


幸好是夜跟家人吃餐好的!


還少不了欣賞一場精彩的show!


晚上跟ShiShi & hubby嘆杯靚香檳!


大早化個靚妝,心情大靚參加Super Bowl Party咯!


每年的盛事,全場超大型電視氣氛很好! 今年第一次來到Paris參加,um...麻麻地,坐這類椅子,不是sofa。


今年沒有邀請我們成為VIP座上客。沒sofa座添。


嘩!我著咗5寸高跟波鞋架嘞喎!


49er、over全軍覆沒!依然笑容滿臉!


一向不愛玩machine的我應邀陪玩。原來又幾好玩喎!


是晚晚餐在Nobu日本fusion
um...至愛的Toro配魚子醬!大愛!




至愛的Toro好新鮮、入口即溶! 每片收費,US$20/片!幸好portion比夏威夷的Nubo大。King clam 新鮮美味!


Hamachi Kama-- um!



沒跟小朋友一起去,只用電話拍照、連相機都沒帶,記錄係咁多嘞。


1 則留言:

信毅媽媽 說...

見到個喼真係笑到碌地~~~ XDXD
又,super bowl係咩黎架?
[版主回覆03/20/2013 17:00:20]嘩!成年先有機會著吓d靚靚冬天衫、先有機會打扮吓,佢...佢...竟然無帶成個喼?!
super bowl係美國football 盛事,類似世界盃咁大單左右啦~~

發佈留言