Translate

2008年10月17日星期五

開始 點數咭 (16個月)

原本一直不太肯定杜曼的數點咭理論, 怕與將來澄澄就讀的蒙特梭利所用的數學教具有很大衝突. 而且, 製作, 時間, 操作都很有難度也是不使用的主要原因!


一向有跟Neuroecademi的負責人交談, 請教. 當然從中得益不少! 一直認為他不是一個hard sell且非常專業的人! 經過最近一次跟他傾談當對小baby進行數學教育的轉變最為明顯易見, 再加上他們又出了一隻數學點數咭+算式的CD Rom. 姑且又試試看!


今天開始的第一天, 小Bie的反應很不錯!


4 則留言:

Stel 說...

我剛開始教7個月的仔仔數點, 不過佢好不專心, 可否分享一下教育心得
[版主回覆01/09/2009 18:49:00]hi你好, flash card不專心、沒興趣是個最令我花盡心思的問題, 我想這是每個小朋友情況不一樣, 我妹妹的仔仔不用怎樣就天生專注力超強, 我小b天生玩東西不到10秒就轉移至下一目標
教育心得好難三語兩言講, 不過我在blog上一直有post點攪盡腦汁去提起佢興趣的. 你有時間睇睇, 得閒傾下計啦~

Jo 說...

Hello biebiema,
想請教你關於教點數卡既事情:
我已經教完 BB 1-100 的點數卡, 當我教完 1-20 時, 就進入第二階段(期間邊教點數卡邊教算式), 即加法教兩個星期, 減法, 乘法, 除法各教兩個星期(但全部都係教二段算式(即係20+2=22), 請問下一步應該點教? 杜曼書中提及 "等到寶寶對於加法, 減法, 乘法及除法的運算都非常熟練之後, 就可以開始三段式的算式練習" 咁我應該點教三段式呢? 係咪: step1: 三段式加法教兩個星期 (每日 9 個式算+ 1 次解題練習) step2: 三段式減法教兩個星期 (每日 9 個式算+ 1 次解題練習) step3: 三段式乘法教兩個星期 (每日 9 個式算+ 1 次解題練習) step4: 三段式除法教兩個星期 (每日 9 個式算+ 1 次解題練習) 請問以上做法係咪正確呢? 可否分享你的經驗?
[版主回覆03/08/2009 18:33:00]SORRY呀,我之前一直沒教點數,直至小BIE一歲以後先開始. 而且係用kinderu隻光碟在電腦flash... 幫唔到你添.

Jo 說...

Biebiema,
多謝你既回覆呀, 咁想請問 kinderu 隻光碟 flash 完加減乘除既二段算式後, 佢會 flash d 乜架? 唔好意思, 咁多問題~~
[版主回覆03/09/2009 09:26:00]小bie16個月大才開始用, 而且加上病、返hk、去travel、佢o地公司個program試過幾次死晒, 要從頭day1開始等等... 小bie又唔多中意, 所以都係隨便有"興致"時先會玩, 而家flash到數字咋wor~
你唔睇返doman本書? 我睇咗好耐,唔記得嘞...

Jo 說...

Biebiema,
Oic, 其實我翻睇過幾次 doman 本書, 不過講到我個 part 就有 d 含糊囉~~
唔該哂你呀, 以後請多多指教呢, 我個 B 而家 8 個月, 開始搵 d 英文教材比佢啦, 而家考慮緊 Your baby can read 囉~~

發佈留言