Translate

2008年10月24日星期五

快樂家庭-普通話世界(發聲筆教材)

快樂家庭-普通話世界(發聲筆教材)


copy my post from BabyKingdom:


http://www.iep.com.hk
我同顧問傾完嘞, 我又心郁郁嘞...
  因為我在美國唔可以睇到實物先買, 想同大家分享一下, 有媽咪見過/ 用緊/ 聽過/ 有comment嗎? thanks!
因為自己冇任何有系統的普通話教材, 呢套可以當埋字咭玩/閃咭添! 而且規格類似是杜曼博士的第一階段的生字以及第4階段的句子的picture dictionary. (11月尾還會多送八本已學生字的書本-即glenn doman 的第五階段)


喜歡呢套教材冇DVD, 只有CD, 而用發聲筆雖然不及媽媽聲音, 但我自己普通話不好, 起碼可以跟她一起跟讀,互動學習.
未來中文好重要, 我在美國真係好需要一套好的中文/普通話教材.呢套好啱我心水呢~~


也喜歡它的圖字很簡單清晰, 大部份是實物圖片, 而字在前面可避免小孩只顧認圖的問題, 我自己在家其實就不停改裝緊/ 自製緊d前字後圖嘅字card(圖字分開個效果好唔錯): http://hk.myblog.yahoo.com/iam-sherbie/article?mid=502


內容大約:
540張字card: (21cm x 14.5cm)
(前-單字詞+ (打開後-圖+ 句子.
(發聲筆點card可有普通話發聲. 點特別的位置仲會廣東話發聲.)
-我透過電話聽過demo, 支筆嘅質素好似都好唔錯wor


60張matching card: (10x14cm)
發聲. 一邊圖, 一邊字做matching, 像簡單併圖, 仲可以訓練埋眼手協調添. 另外, 媽咪又可以同亞b做d訓練記憶的遊戲


8張發聲海報: (42cm x 58cm)
動物, 植物/飲料, b p m f併音, 水果, 時間,  頭和身體, 數目, 顏色, 形狀




發聲筆- 保養3年


學習時間表, 家長手冊


2手偶, + 2公仔.

6 導讀CD

原裝書柜 W: 60CM x H: 42CM x D: 47CM

佢地是一間HK新成立的公司, 套教材只出咗9個月. 其實我一向有留意開中文教材, 呢套真係第一套發聲普通話+ 廣東話+ 杜曼picture card 概念的唯一一套呀~ (sorry 呀, 次次遇到心儀的教材我都好似做咗sales咁...
一齊分享下啫... 有冇人見過/ 用過/ 有咩comment呀?)
  
p.s.:佢地話一間半山的brand 1國際學校都用緊佢地wor~

如果日後字card壞: $10/張; 海報: $30/張.

沒有留言:

發佈留言