Translate

2009年6月2日星期二

Hurray English1 & Story Boom Boom1進度(23個月)


5個月大開始聽的Rhymes, 以前不喜歡, 每次聽都轉身要走, 最近的你非常喜歡這本書, 跟著又跳又唱!


有適當、足夠的生活經驗, 加上已經累積了不少英文字彙的你已經明白書中的意思, 當然喜歡啦!


現在大約一個星期, 媽咪就跟你換上新一個unit重溫幾個月大時看過的字咭.


你的學習進度很好, 一個星期之內, 這5個英文字,連同其餘的中英文生字, 都會牢牢記住了!


媽咪並沒有考你, 只是每次再跟你玩這教材中的貼紙時, 每次也知道原來你已經全部認識了!


6月14日是你生日的大日子, 媽媽今個星期加入好幾本以"生日"為主題的書




你似乎還不知道生日是什麼一回事的你好好準備迎接生日。因為今年才是爸媽正式為你準備生日會的一年。


4 則留言:

sk 說...

 哦!! 原來是這樣, 不過, 您還是先問清楚吧!! 我不希望誤會她呢!!
[版主回覆08/27/2009 09:25:00]真係唔好意思, 佢話唔記得咗我有講過比佢知呢... sorry!!!

Koyuki 說...

hello biebiema,
在搜尋MONTESORRI這套教材時無意中發現你的BLOG,所以嚟到訪吓。我也是全職媽媽(是新手 ),囝囝下個WK四個月啦!想問問你,我都想買HE1&2同考慮緊買唔買STORY BOOM BOOM,但係同HE差唔多價錢一套,但HE有得意,有好多活動配套,而STORY BOOM BOOM只係好似一套故事書,好似唔係好值同HE差唔多價錢咁,所以想你分享吓哩套書有咩咁特別值同HE一樣嘅價錢呢?其他坊間嘅故事書會唔會都係差唔多,唔駛買哩套咁貴呢?
另外,我本來2個WKS前開始同我個仔玩數點卡,但又有另一人建議我等佢識坐先開始玩,亦因為佢視覺會發達D,但以你經驗會唔會遲得濟呢?我E+玩咗7-8日度停咗,唔知應唔應該開始玩番呢……?可唔可以分享吓呀?謝謝!

Koyuki 說...

忘了問,如有淨太空寶寶,幾多錢?
[版主回覆09/01/2010 15:30:00]PLS 留電話

Koyuki 說...

呀!忘記問你,我有個朋友他說有地方可以買到此教材但沒有太空寶寶,我見你的BLOG寫著你買了個新版的太空寶寶,在那裡可以淨買太空寶寶呢?
[版主回覆09/23/2009 12:48:00]沒有單賣....

發佈留言