Translate

2009年9月13日星期日

終於捱到12週了!(天12週)

其實已經第四度懷孕了, 由於之前不愉快的經驗, 今次真的沒有向朋友家人提及, 好了, 終於捱過了第一關, 來到較為穩定的第12周了, 可以宣佈了吧! 總算是鬆一大口氣!



(只是morning sickness依然嚴重, 每天也差不多要嘔和頭暈, 加上失眠....)


今天小Bie跟媽媽一起去照Oscar, 看見大電視的螢幕, 你不停說是: 細佬bb!



小弟弟比起當年也是12週的小顥澄文靜得多! 全程乖乖坐著給護士照超聲波! 看見你在媽媽肚子裡安穩地成長, 爸媽就高興了!


細佬仔, 第一張4D玉照!


像當年家姐仔的ET照片! 哈哈...


這照片像嫲嫲的樣子輪廓



9 則留言:

CuiBi 說...

good luck to u and ur new bb! take care! ^_^
[版主回覆09/27/2009 19:10:00]thank you!!!!

CuiBi 說...

morning sickness should be over soon......
[版主回覆09/27/2009 19:10:00]i hope so..... 上胎till 17weeks, 4 more weeks to go

Yui Chin 說...

恭喜曬呀!!!
[版主回覆09/27/2009 19:11:00]芊芊,
多謝晒呀!

CuiBi 說...

add oil, add oil ah!!!
[版主回覆09/28/2009 20:35:00]會嘞~~

tangirlkawaii 說...

恭喜呀!! 原來已經十幾週喇! 咁上次返hk咪好辛苦lor?!
呢次不適情況同懷有小bie時有冇分別?
祝你一家平安!
[版主回覆09/30/2009 19:14:00]上次返來好辛苦, 提早了就回來...
上次懷小bie都有嘔,不過可能因為上次周圍去旅行, 嘔得冇咁利害. 上次嘔到17週, 希望今次唔好比上次長啦.

Timyi 說...

嘩!  恭喜!  騫騫有表弟了!
[版主回覆10/03/2009 04:34:00]多謝~ 多謝~
係呀, 有人同騫騫玩車車囉!!

詩詩 說...

恭喜你呀 , 記得不要食涼野呀 , !努力呀 , !
小食多餐啦, 會好D , !  女女咪好開心, 做大家姐啦. !
[版主回覆11/01/2009 18:45:00]係呀, 佢好開心~~ 我時常令佢有心理準備要做家姐, 要小心HANDLE佢的情緒問題...
涼嘢過了12WEEKS都開始吃少少了... 而家小小B好健康~ 多謝晒~~

詩詩 說...

唔可以 , 要7個月先食得.
白菜, 通菜,生菜唔食得, 豆漿都唔好飲呀 ,
食D正氣D 蔬菜 .
[版主回覆11/01/2009 19:33:00]果日食通菜真係即抽筋!
豆漿飲緊嘞, 因為今胎飲唔到牛奶, 一飲就肚痛, 醫生說要飲豆漿代替呀~

詩詩 說...

但系豆漿好涼的, 飲豆奶會好D 呀 , 豆漿我MAMA 話要6-7個月才好飲呀 , 小心D 好D ! 
我有細佬時 嘔到成7個月呀 , 要3個月都沒有重過, 又要成日訓。 好辛苦 。 ! 沒有辦法啦, !  陀細佬昤 辛苦D ,! 
我都系小食多餐, 個時我飲[ 加營素 ] 都幾好。 
 
[版主回覆11/03/2009 18:19:00]oh...我的意思是豆奶呀...
嘔到7個月咪好辛苦? 做媽咪真係辛苦...

發佈留言