Translate

2009年9月27日星期日

好久沒喝過一杯水了...(天14週)

已經來到了14周了... 害喜沒有好轉, 好像還要嘔多了... 上星期產檢, 肚子大了不少的我體重竟然下降了


雖沒有頭暈了,可是吃多一點點就辛苦1-2個小時, 然後才能吐. 害我連飲水也不敢, 最多飲1/3杯水... 坐電腦前30分鐘也要吐...


這胎的小傢伙! 真令媽媽辛苦啊! 希望快些過去, 進入蜜月期!


不想再丟下家姐家仔小Bie了, 過去2-3個月的早教接近停頓...  只每天躺在沙發講故事給她聽, 真有點心痛!


2-3個月對於一個兩歲兒來說是很寶貴的光陰! 幸好剛好接上小Bie上Pre-N的日子, 還總算給她一個適應期吧! 幸好還有婆婆睡前講故事和跟她讀弟子規.


小Bie: 媽媽會快點振作起來, 不想再浪費你的黃金學習時期呢!


 


4 則留言:

tangirlkawaii 說...

我之前都嘔到廿幾週, 人都癲!
你呢段時間咁辛苦, 唔好因為俾小左學習時間小bie就比咁大壓力自己呀! 你一直已經非常非常努力教佢架喇! 最緊要小心身體! 
 
[版主回覆09/30/2009 19:17:00]好啦, 我都有盡量輕鬆面對, 不過自己真係成日灘咗響度..  好彩而家佢返學都有好多嘢學咋!

Anonymous 說...

哈, 你擔心浪費了小BIE的學習時間, 跟我的想法一樣啊! 因為我都好辛苦, 無咩教SKYLA新嘢, 覺得浪費咗佢D時間呢! 放心啦, 應該好快無咁辛苦架喇!
[版主回覆09/30/2009 19:20:00]你點呀? 30週嘞wor! 好快可以見到細妹仔了! 其實我o地的心態實會有, 雖有放開一點, 小小b出世後又一段時間忙.......一起放鬆啦~

SkyBlue 說...

有醫生話如果 嘔得勁,個胎便好健康呢,是好事啊,但辛苦了媽媽了!
[版主回覆09/30/2009 19:21:00]真的嗎? 那麼我一定是個很聰明的人, 因為我媽媽懷我嘔到7個月呢....

Yee Ki 說...

加油呀... bb知你辛苦遲d出來時會更疼你。睇newspaper 話 research 指出媽媽有morning sickness,  d bb會聰明d架 
[版主回覆09/30/2009 19:24:00]我會加油了~ 我也希望是真的!

發佈留言