Translate

2012年1月6日星期五

第二心儀學校小組面試(澄4Y6天.)

2012.01.07, 10:45

為小BIE共申請了四所學校, 合共六次面試, 因為其中兩間都要分兩次: 1.5小時的小組, 以及45分鐘的個人面試。
今天來到原本屬於第二位的心儀學校, 觀察過環境、理解多了教學理念、看過了上課實況的影片介紹以後, 深覺對其改觀不少! 傳言學校多為超級富裕家庭, 學生讀書不用功, 凡事有父母協助。不過觀其辦學方針以愉快學習, 著重室內室外都為重要的學習環境, 特別是ebay創辦人Omidyar於2010年新建的Kindergarten - 一年班的環保校社, 真的令人嘆為觀止! 而且有足球場、網球場、游泳池、運動場、籃球場、(其實我們也不知還有什麼了, 太大沒走遍呢!) 面積大得驚人!

今天以後, 我一再迷網, 不知自己喜歡:
催俗、嚴謹學校--> 保障成績--> 保障入名大學機會再高一點--> 將來成就一般較好, 專業人士佔比例最多。 
愉快、開放學校--> 全人教育--> 成為多方面卓越的人, 以自己興趣發展、有理想, 未必一定成績佔首位 --> 將來未必成就好, 該也不會差到那裡吧?
單是以上當然是選後者, 不過最大問題是後者富家子弟多, 傳言都說學生非常物質主義, 連家長都高傲過人。

這是全美國最大的Independant school, 各個領域都有多不勝數的名人都畢業於此, 如現任總統奧巴馬、國父孫中山、ebay 和 AOL 的創辦人 Omidyar 和 Steve Case等等 。

今天情況是24人一班, 三位老師觀察, 只見小BIE1.5小時後出來開開心心跟另一位小朋友手牽手,見到爸媽眉飛色舞!

事後得知情況如下:

老師讀了兩本故事書, 一本是The Napping House, 另一本是開於Paper Friends 的.

- 關於Paper Friends的故事書:
mom: "有冇聽mommy話, 坐第一行好留心呀?"
小Bie: "我本來坐喺第一行, 之後我睇到封面有d scary sharping teeth好驚, 我話比老師聽 "I am scare! 老師話, "you can sit at the back!" 咁我咪坐後面, 唔坐第一行囉"
mom: "咁有冇答問題呀?"
BIE: "冇呀, 我又唔中意聽! 本書好得人驚架, 淨係得最後一個page先至好攪笑, d paper friends飛晒上去架咋!"

- The Napping House
太好了, 以前曾經跟小Bie讀過了! 小Bie說她共舉手四次, 其中一次老師叫她回答,
問題是 "which part you like most?"
小Bie: "I like the granny breaking the bed, it's so funny! haha... "
Mom: "咁你有冇坐第一行呀?"
Bie: "有呀! 好攪笑、好funny, 我中意聽咪坐第一行囉!"
MOM: "咩可以自己周圍走、周圍坐架咩? 你唔係坐咗去後面咩?"
BIE: "中間唱咗首歌呀嘛!"

- 原來唱了一首Twinkle Twinkle Little Star, 每一句歌詞加入了類似玩"小明小明小小明" 或者 "黑白" 的動作, 跟另一位小朋友合作, 兩人一邊唱一邊做動作。

捉老鼠遊戲:
每次四位小朋友穿上老鼠的戲服扮小老鼠, 當老師關燈的時候, 小老鼠要走出來周圍行, 其餘小朋友則要tip toe走路, 大家相遇時要對望對方。
當老師開燈時, 老鼠要馬上躲起來, 其餘小朋友要合上眼睛不偷看, 待老鼠躲好了要找他們出來, 就像hide and seek的遊戲。

mom: "咁你有冇搵到d老鼠呀?"
bie: "有呀! 我搵到一隻呀!"
mom: "咁要點架?"
bie: "大聲話比老師聽, I've got one! 囉"

mom: "咁你有冇做老鼠呀?"
Bie: "有架! 不過冇人搵到我!"
mom: "係咩? 你LEE埋咗喺邊咁厲害冇人搵到你嘅?"
Bie: "我lee埋咗喺出面囉!"
mom: "吓? 可以走咗出去架咩? 唔係嘛?"
Bie: "唔係, 我出咗去厠所果度呀!"
mom: "你同小朋友一齊去定你自己lee喺果度呀?"
Bie :"我同另一個小朋友囉"
mom: "搵唔到你地咁點算架?"
Bie: "d燈熄果時要吱吱吱出返來架!"
mom: "哦!"
(有意思! 有意思!)


畫畫:
這是小Bie帶回家的兩幅畫

屋:
小Bie這兩天在家開始突然自己把兩個角接起來做屋, 太好了, 今天面試她又這樣做了, 應該也拿到了一些創意分吧?
 
"老師有話呢幅畫靚嗎?"
"有, 佢話: wow! great!"

人物:
對於在美國長大的小朋友, 不知是不是因為從沒受老師"教導"畫畫所致, 一般都跟在香港長大的小朋友畫的畫相差很遠! (相信她這個年紀在香港已經會填背景底色、衣服著色, 又或是不多不少沾了很濃厚的日本大眼、誇張華麗衣服的卡通味道)
其實這在美國孩子當中, 算是很不錯了! 最特別今天小Bie竟然將人物不同部份用不同的顏色, 而且正確、對稱, 算是她自己跨進了一大步之作!

"老師有話呢幅畫靚嗎?"
"冇講嘢wor"

連線畫:
(老師畫兩條上圖籃色的線, 小朋友加筆要畫成一條海豚)
"老師有話呢幅畫靚嗎?"
"有呀! 佢話我畫得最靚!"
"吓? 真定假呀? 佢點講呀?"
"wow! this is the best drawing ever!"
"
"

Puzzle:
兩人合作砌puzzle
"有冇砌晒呀?"
"有呀! 好快砌好嘞!"

playground時間:
"我同另外一個小朋友make咗new friend呀! 不過playground時間好快就玩完嘞!"

90分鐘過去了, 小BIE手牽手跟一位新朋友高興地走出來, 看來今次的Group Interview亦算表現非常好的一次!


我想, 才四歲小妹妹, 應該已經將整個過程詳細地敘述了一次給媽媽聽了!
再一次, 有囡如妳, 媽媽還有什麼苛求呢? 妳永遠是爸媽心目中的小可愛, 結果如何, 已不重要!


今年約有2000多份申請表, K level共577份, 277名女孩子+300名男孩
約45%為有關係 (兄弟姊妹, 父母, 祖父母畢業生, 教會成員, 職員等)
即剩下約243名女孩爭奪41個名額, 大約是每6名沒關係的女學生當中就有一位當選了!

因為學費約HK$14430/ 一個月, 能夠申請的家庭都是非一般家庭, 都是非常重視教育的一群, 所以申請人條件都不差到那裡吧? 這個收生比例情況不容易也未至極難吧! 心底說話, 其實我們對妳也蠻有信心的! 因為, 妳真的好棒啊!








1 則留言:

Jeremy Chu Chun Yin 說...

嘩, 好貴呀!!!
小bie好叻女, 講返咁多野出來, 勁呀!!!
見到有尖牙的書逃走, 同cy一樣, 哈哈, 好似。
[版主回覆03/29/2012 18:25:25]真係好貴, 仲有小天, 我近幾年都節衣縮食, 盡量為子女教育做好準備, 真令人擔心和太大壓力啊~ 還有其他課外活動,唉! 養育孩子....
佢真係算係咁, 很多老師、家長都話小朋友只說不知道考什麼...我又問得多呢:p
係啦, 驚-- 唔洗扣分掛?

發佈留言