Translate

2012年2月24日星期五

第三心儀學校 入學面試(澄4y8天.)

2012. 02.25 8:00am

報了四間心儀的私立學校, 一共六次面試, 終於來到了最後一次(group interview) 了!

由於這所是排名第三的心儀學校, 加上168人申請, 名額12個, (6男, 6女) 所以, 志在一試無防的心態, 心情輕鬆應考。

有一點非常意外就是原本我們的"第三"志願, 在聽完學校介紹以後, 爸媽似乎不約而同地感覺最關心小朋友、introduction 解釋得最清楚、師生比例最小、校園課室環境均非常理想、最愉快學習的一所學校就是這一所!

正如他們的在admission 的statement 中提到:
"The mission of our school is to put "Children First." We do not assess
children for the purpose of exclusion. Rather, we try to obtain
information to help us in thinking about what is best for each child."



這次事前小BIE只來過一次學校的open house 和昨天跟在此就讀的朋友仔在校園遊玩, 又是8:00am一早的時間。晚上7:00時準睡覺, 早上7:00am還是要媽媽催促起來。幸好還算心情絕靚地跟爸媽一起出發去。

事後一如以往, 媽咪問考試的情況如下:

Drawing-
因為知道這所學校考畫畫,畫"自己"更是熱門考題, 於是, 昨天媽咪再三叮囑緊記畫畫要很專心、有耐性, 甚至小朋友全部都完成了, 你也可以繼續用功畫、填色要多些色彩、最好有背景啊!
(在美國4-5歲的孩子不像香港, 孩童早在3-4歲已經畫得一手配有精緻背景和色彩豐富的畫作, 這裡9成以上還是單一顏色線條畫, 沒有畫天、雲、海、草地、屋... 那些背景。
而如果懂符畫這些背景, 其實意味他們的思維已經發展到了下一個階段。 當然,像香港孩子和小BIE般被刻意教導出來的又另作別論啦
)
BIE:
我好比心機畫, 畫到D小朋友走晒, 全部去晒玩我仲喺度畫緊wor! 得架嘞! 得架嘞! 呢間收架嘞! (mom:
!!! 太好笑!)
MOM:
係咩? 咁叻? 有布畫背景、有冇好colorful 呀?
BIE:
有呀! 我畫晒D好colorful嘅頭髮, 全部係d好靚嘅嘢, 油咗好多好多顏色呀! 我有畫天空呀、屋呀、草地呀! 不過無樹wor! 我畫到自己好靚, 著晒lacy 裙仔, 仲有畫咗隻貓添呀! 我仲寫咗: "C-A-T!" 添wor!
MOM:
咁你有冇寫句子, 好似The cat is walking with me. 咁呀?
BIE:
無wor~ (mom:(心想) 唉呀! 
)

Puzzle-
BIE: 我地三個小朋友一齊砌, 係Ladybug圖案來, d小朋友唔識砌咗4條邊先, 我教佢地砌wor! 好難砌架, 不過我地都砌到wor!
MOM: 咁叻呀? 你點教佢地呀?
BIE: 我話: we have to finish the 4 edges & corners first! 咁囉
MOM:咁砌完小朋友點講呀?
BIE: 佢地砌完話: "wow! you are so nice. Thank you!
MOM: 老師呢?
BIE: 佢話: wow! you are great!
MOM: 讚三個小朋友完成咗 定係 讚你帶領小朋友呀?
BIE: 讚三個小朋友呀!
(意外地超水準啊, 美國學校最喜歡有Leadership 的小朋友囉!)
 

Color Boxes-
跟上次第一心儀學校非常類似, 不過少了像是trick小朋友的一part。
有幾個不同顏色的盒子, 分別放入了不同的物件, 小朋友要一起跑去打開盒子看看是否正確
yellow box- yellow duck,
blue box- blue truck,
brown box- doorknob
pink box- pink doll
red box- red thing
BIE: 今次我全部都啱晒嘞wor, 今次個盒無寫嘢架!


Playground Time-
BIE: 我同兩個新朋友一齊玩wor, 打籃球, 我都唔夠力!



大致上這樣, 沒有Story time

1 則留言:

博師奶Mrs.blog 說...

「我畫晒D好colorful嘅頭髮, 全部係d好靚嘅嘢, 油咗好多好多顏色呀! 我有畫天空呀、屋呀、草地呀! 不過無樹wor! 我畫到自己好靚, 著晒lacy 裙仔, 仲有畫咗隻貓添呀! 我仲寫咗: "C-A-T!" 添wor! 」haha~~小BIE咁精靈活潑,說話又了得,一定好多學校爭住收小BIE!
[版主回覆03/31/2012 02:22:50]haha... 承你貴言囉~~

發佈留言