Translate

2012年9月7日星期五

校內功課(澄5Y2)

 
 
從入了全State最谷學術學校以後, 媽咪反而放鬆了小BIE所有課外之學術課外活動, 轉而參加了以運動為主的啦啦隊、JAZZ、芭蕾舞班。(還有鋼琴)
一來真的沒有時間, 想騰出大量課餘時間讓妳們自由玩樂, 二來寄望和對學校培養各學科的能力有信心!


曾經看過梁旅珠教育書提及其中一個培養出如此成功的女兒的重點, 就是課餘絕不上任何重覆學校學過的科目之補習班、才藝班, 除非真的有落後的問題, 而就算有問題都讓女兒自己去解決。 

自問沒有信心如此, 不過大量減少課餘學業, 我和小BIE均一直感覺非常愉悅!當然, 偶爾仍會像梁旅珠自己也有動搖的時候, (而且在剛開始的這個時期時有發生) 還是先試試看。
早兩天學校OPEN HOUSE, 真的非常驚喜, 小BIE又幸運地去到最好的老師的班了!


不過, 數學在美國始終是"極度" 落後於西方國家的, 雖然學校老師跟我說她用"新加坡數學"教小朋友愉快計數, 甚至於連九因歌也不用死背就能輕鬆計算乘除數,  說九因歌、做練習已經是過時的方法, 但我仍感覺要多做才可以, 究竟我有沒有錯呢?
如果可以, 每天有時間跟小BIE愉快地在家做一點點KUMON的功課, 不用趕去center, 又不用天天重複做一大堆, 那就相存其美了!
 

3 則留言:

詩詩意意 說...

幾時都話在香港讀書的小朋友是最辛苦的!
小bie所讀幼稚園的功課一啲都唔淺啊!
不過好同意那位教育家所說課餘絕不上任何重覆學校學過的科目之補習班、才藝班, 除非真的有落後的問題,日對夜對都些知識,真係好悶呢!
[版主回覆10/09/2012 10:01:32]是嗎? 原來唔淺? 之前由於考入學, 我們全力谷到盡, 小bie暫時來說已經超晒呢d功課嘅程序, 自從考入以來已經不斷地放鬆緊, 其實放鬆一點點, 愉快地學習, 略超前一點點才是我的目標.

信毅媽媽 說...

kumon的確悶悶地呢! 不過又真係有成效~~~ 或者好似你咁講,在家每日做少少KUMON睇睇情況先啦!
[版主回覆10/09/2012 10:02:57]kumon好睇小朋友嘅其實, 有d小朋友好似小bie咁, 如果要參加2-3科, 做足5pages d功課, 真係日日開戰都似!

Jeremy Chu Chun Yin 說...

我很贊成。我自己都係好怕一日趕幾場的人, 多一點空閒時間, 人都活潑d。
[版主回覆10/09/2012 10:04:00]而家佢地時時玩吓、做下手工、出下去大自然、得閒又來要我講幾本書, um... 這才是我真正想過的生活呢!

發佈留言