Translate

2009年3月30日星期一

手工時間(21個月)

每晚洗澡完畢, 你最期待的手工時間要來臨了! 已經進行了2個多月了


最近,給你這本<運筆寫一寫>, 發覺你的直線進步了很多了!


白板書- 可以多次使用, 你每晚都很開心地練習


在大陸網上買的手工書質素很好, 又簡單, 經媽咪幫忙, 你又能做到!


大陸買來的貼紙書不是不好, 只是貼紙不可以反覆使用, 時常一貼下去, 你都貼錯位置了, 又很不容易才能撕下來, 似乎現階段有可能會為你帶來錯敗感。媽咪只好先收起。


這本在美國買的貼紙書又便宜,又容易撕出來,貼錯了還能反覆再貼,直至你滿意為止。



還有你能做到的認知遊戲



當然成為你新一代新寵啦  每晚也要玩過才安心啊!


3 則留言:

Carrie Chan 說...

嘩, 小Bie 又有新書啦!! 可不可說我知係邊度訂? Thanks!
[版主回覆04/08/2009 17:25:00]都唔算係新書嘞,我買呢d手工書一買好多,未玩得收起咗之ma~
"白板書"在台灣訂, 三聯果d hk書局都好似有架.
"立體手工"在大陸當當買,十幾蚊,又平又正,硬card來架, 又夠簡單,小bie好中意~
"mickey"貼紙簿喺呢度美國d超市買架, us$7過幾350張精美可再貼貼紙, 唔知hk有冇啊.
haha... 簡直係搜羅世界各地的手工藝書呀~
"

Carrie Chan 說...

我最近都喜歡於當當買書, 平HK 好多.
[版主回覆04/10/2009 05:08:00]在當當買嘢好似云尋寶咁, 如果選到D正嘢真係好抵架~!! (因為都要寄到來見到先知OK唔OK)
以上呢本手工好正~另介紹你買"我來畫"系列, 都好正!!! 你如果尋到寶唔好唔記得通知聲wor~
係呢,唔知你知唔知佢o地套<國家地理兒童百科>好唔好呢? only $388一set, 有3set, 我好想買, 又驚買回來好似<機靈狗>果d咁thin嘅紙! 連睇都唔想睇...要平售返出去...

Dawn 說...

行過留個言先! 我有買<國家地理兒童百科>,<機靈狗ABC級>。 國家這套紙質真的好機靈狗好多好多。 我覺得三百幾元是很抵買的。
[版主回覆04/10/2009 05:12:00]真係好多謝你嘅留言呀! 因為bk的媽咪也全部大讚<機靈狗>好好, 我唔單止唔中意d紙質, 就連故事都好唔中意... 所以,都唔敢再信其他媽咪講嘞.
得你買齊2套有比較  不過昨天已比晒錢, 沒買<國家>, 等下一轉先再買啦...因為又買了一大批大陸書+東西圖書... 小BIE真係多書!好多!!!

發佈留言