Translate

2013年9月4日星期三

1st Gym class@school(澄6y2)

今年課外活動盡量安排小BIE放學直接在校內上,孩子不會太累,晴天媽媽又可空出時間接送小天。
在香港見職能治療師以後,建議多參加一些加強本體覺的活動,於是多上一次校內的gym class。即是一個星期就有2次gym class 了!(另外一天在星期日跟小天一起上呢!)

8 則留言:

Unknown 說...

詩意blog set privite啦,請給我email作邀請

Amy Wan 說...

我都set左個blog做private! (已經把yahoo blog搬到Blogger了!) 請你把電郵給我加你進我的reader's list!

Unknown 說...

hihi , 我係polly 媽媽呀!麻煩send 你的email給我呀,我先可以add 你呀!thx !

Unknown 說...

你好amy,好呀,記得加我呀:
miumiu809@gmail.com

Unknown 說...

你好詩意媽,
好呀,記得加我呀:
miumiu809@gmail.com

Unknown 說...

hi Polly媽媽,
咩個個都set 晒pravite嘅?!
好呀,記得加我呀:
miumiu809@gmail.com

Maggie Fung 說...

信毅掉轉,啱啱停咗體操~~ ^^!!
不過又加咗圍棋~~ ^^

Unknown 說...

haha。。。就係囉~~世事永遠就係咁~不過好呀,信毅琴棋書畫都掂晒~~~ great!!!

發佈留言