Translate

2013年9月7日星期六

1st 默書test/1st 學校功課(澄6y2)

小Bie的全城至“谷“的學校,在一年班終告宣佈有“功課”了!
就是每星期一次的默書了,每次10個生字,而且是非常簡單的生字呢!
今個學期,依然非常輕鬆地應付,晴天媽媽越來越響往這種愉快、輕鬆、自然的學習法,因為這兩個學年不斷打聽、觀察同學們的家庭,學習方法,大部份都是每天放學一大堆的興趣班的,而這裡美國的興趣班,是真的就孩子的興趣來報的,沒有任何機心目的的。

而上到高年班,似乎這裡成長的學生都能應付非常沉重的功課量和要求,大部份成績都很理想,而又繼續多采多姿的課外活動生活的。

再上到畢業後,極大部份都穫得排名很好的大學所錄取,使媽咪真覺得在這個階段還是培養你們主動學習、自理、分擔家務、承擔責任的能力才是最重要的!

好了,向我們的目標進發:盡情地玩、參加課外活動、學會社交能力、學會管理時間、多做家務!

7 則留言:

Maggie Fung 說...

默10個,小bie有冇嫌少呢? ^^!!
信毅學校都相當愉快學習呀!而家都未有默書,但我有少少怕佢上小學會唔適應呀!

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

hi, 可否比你個MAIL 我ADD 你呀!! ^.^

Unknown 說...

小bie又冇嫌少,仲好有滿足感添!佢話:“呢d係細佬都識嘅字來架喎!"
我地呢邊應該唔會追唔上,不過hk情況好唔同!!!
信毅超前咁多,唔怕唔適應啦,而且佢學習態度好主動,好好呢!

Unknown 說...

hi ka hei,
當然可以啦,記得add 我呀:
miumiu809@gmail.com

Unknown 說...

外國的學習方式跟香港有著天淵之別!好羨慕小bie能愉快中學習!

Unknown 說...

希望真係啦,聽聞高年班的最後4年辛苦得很呢!(上大學的前4年)亦一定要兼顧課外活動,美國top大學非常注重學生能否兼顧課外活動和學業。
今日收到亞女數學的堂課,雖然同hk比仲有一段距離,不過又令我這位中國媽媽驚驚,好似對小bie來說好深呀!!!遲d再出post分享一下。

發佈留言