Translate

2013年9月6日星期五

Swim class@ school (澄6y2)

今年暑假期間,媽媽在報名開始前的十分鐘守候在電腦旁,終告成功為小Bie報了全學年的游泳班,每星期兩次,放學後直接由老師帶去學校的泳池,實在非常方便,省時省人力,更可以跟同學仔一起熱熱鬧鬧地學,太好不過了!

回港時職能治療師也推薦游泳給小Bie,除了因生活在夏威夷非要學曉游泳不可的關係外,原來對於感覺敏感的小Bie也有助減低觸覺敏感之效!

小Bie說:
“我好中意芭蕾舞班,排number 1!
第二中意gym class,number 2!
不過我唔中意游水呀,排number 100呀!”

呀~~ 可憐小寶貝,今次媽咪沒有給你選擇的餘地,將來你會感謝媽媽的一翻苦心的!
加油啊!

後記:
幸好,只在第二堂早上有扭過一輪說不想上游泳班之後,漸漸喜歡了,所以,更學會了人人在最初嚐試的階段,都有一段比較難捱的不舒適期,過了就自然會好的了!
女呀女,緊記:萬事起頭難,不要在初試 (甚至於未試)的階段就輕言放棄嘞!

11 則留言:

Amy Wan 說...

晴天媽媽,我把我的blog set左做readers only. 請你把email給我然後我再send個invitation給你!

Unknown 說...

真係好,學校的泳池好大呀!又方便省時!不過是否要自己換泳衣呀?

Unknown 說...

好呀,記得add我呀~~
miumiu809@gmail.com

Unknown 說...

係呀,好方便呀!六歲了,自己換泳衣好小事哪!我見亞女d同學仔好獨立了,小BIE換衫都叫ok,不過要佢自己拎住晒d濕衫、書包、lunch bag...大袋小袋都有d“呢hai” \m/

Maggie Fung 說...

原來六歲已經可以自己換泳衣,我都要train下阿仔自己搞掂先~~~ @@
游足全學年,其實我都唔知……夏威夷係咪冇冬天架? ^^!!

Unknown 說...

對啊,可能始終生長在中國家庭(父母太過保護&照顧周到)小bie算是最不能照顧自己的一個了!我見佢d同學仔除了換泳衣,仲會先沖花洒先呢!then再拿住好多袋嘢趕下場(都係在校內的)學鋼琴呢!全部一腳踼,仲要在短時間內完成。真係好勁好獨立!

Unknown 說...

加上佢係全班最細的~~

Unknown 說...

係呀,夏威夷算是沒有冬天,年尾時最多穿件多套就可以了,而且學校泳池係heated pool,希望ok啦。不過都有家長說佢地小朋友上年在冬天時上swimming class 就好涷,扭計唔想上呢~ :p

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

點解你add咗我,我都睇唔到你blog嘅?!

Unknown 說...

點解你add咗我,我都睇唔到你blog嘅?!

發佈留言