Translate

2009年5月18日星期一

Toddler Tuesday-Children Discovery Center(23個月)

今個星期的Toddler Tuesday又有什麼新攪作呢? 猜猜看!


果然又沒有令大家失望, 既簡單、又好玩的冰冰畫! 這麼多次的奇怪手感畫, 今堂的算是你最樂意玩的一次了!


uncle Stanley 也來了陪小Noah 和Katelen姐姐, 如果Daddy也有空來就好了!


是將顏料混合水製成冰, 再用作冰冰畫筆! 給小朋友感受一下冰凍感覺, good idea! 為何自己總是想不出這類簡單又好玩的玩意來?



下半part 跟小朋友到戶外玩大bubble!


上完playgroup了, 又進入center玩角色扮演遊戲先! 全部是兒童size的遊戲環境!


「等我去超級市場買d嘢先!」


「嗯, 等我睇睇食物標籤先! 媽咪成日教我sugar 唔好高過5g, sodium 唔好超過10%, 卡路里呢? 都ok啦! 就買呢支啦!」


「差唔多嘞, 比錢先...」


「多謝光臨, have a nice day!」


1 則留言:

Winnie 說...

冰冰畫好有趣!讓我也在家試試!
[版主回覆06/10/2009 10:38:00]我都拎咗D雪條棒在定玩^^

發佈留言