Translate

2010年12月20日星期一

跟表哥的手工時間(澄3y6)



寒假小表哥才有時間來跟表妹玩耍...

又是手工時間了...



兩個小朋友玩得很開心... 喜歡這個 peak-ka-bu 玩偶!

第一次犯險讓你們用廣告彩...

講笑而已, 對孩子有信心, 他們就能做好!

看! 多美麗的作品!

當媽咪告訴你們這次用的是廣告彩, 兩個都變得小心翼翼!

認真上色...

完成作

小Bie你也很用心...

完成品, 很不錯吧?

等待風乾的展覽品...

後記: 平日愛錫細佬的家姐遇上感情深厚的小表哥時, 竟然聯手杯葛小弟弟, 更揚言不喜歡他, 多次要我們出手干預

2 則留言:

Timyi 說...

係咪表哥拉起杯葛行動?
[版主回覆12/25/2010 03:52:00]係呀, 佢話佢只係錫佢爸爸媽媽、澄澄同埋姨媽, 唔會錫表弟架wor... 仲扯住表弟隻腳成個拖走唔侵佢玩, 又帶頭關上playpen門. 不過佢都係位識時務者, 當姨丈出來調停時, 佢驚到馬上聽晒話, 剩下不知好歹的表妹力抗...

Timyi 說...

死仔包做咩唔比表弟玩?
[版主回覆12/26/2010 08:51:00]兩個咩都唔侵細佬玩, 又話佢攪亂, 又驚佢食D玩具wor... 佢對表弟好粗魯, 兩個夾手夾腳推、拉、欄、阻、想盡辦法整走佢... poor little boy!

發佈留言