Translate

2010年12月22日星期三

愛您;所以跟您吵...



話說DaDa說要買一家人頭等機票去Vegas旅行...

MaMa一聽見一張機票盛惠 US$1900大元即發老脾...
洗錢事小, 都兩個孩子了, 應洗在值得的地方...
長途機回香港可以說是較為"值"
上次小天出世, 連同陪月姨姨坐頭等回來就發誓不再花錢坐Hawaiian Air的頭等: 一樣的人多、差不多的空間, 分別就只在於坐到前面去了...

才五小時機程的Hawaiian Air, 現在卻要一家人都坐頭等去了? 爸爸: 你賺錢不辛苦嗎?

Mama不給情面的一句: "you know what, 我o地全部都唔去嘞, 你自己去玩得開心d..."

Dada也一點不留情地留下一張字條:



隔天Christmas Eve了, 大家早上不太瞅睬, 晚上Dada卻送上驚喜...



是的, 我們共渡第十個聖誕節了...


 
好像經歷很多了... 卻如舊日一樣的甜蜜、一樣的溫馨、一樣的愛你...

Dada 電話內似乎有些古靈精怪?! 想買連錶帶也有鑽, 二萬多那款?

千萬不要又亂來, 我跟女女馬上出來shopping mall找你...

當然, 我們也給了Dada驚喜, 歡度佳節...



兩個原本就很愛對方的人; 兩個都是為對方著想的人... 原來都可以吵起大架來...
而事因老公想花錢在老婆身上, 而老婆不願花, 好像也有點不合邏輯!

這種吵架, 似乎過後會令大家更珍惜對方、更肯定自己在對方的位置... 心裡更甜蜜...

感覺自己有點要想晒命之嫌, 我不是晒命... 我們也並不是耍花槍...
或者, 下次想想更好的溝通方式, 其實可以演變成非常溫馨的一幕也說不定...





3 則留言:

RiT.TA 說...

So sweet
You're sweet family !!
RiT.TA
[版主回覆12/29/2010 14:17:00]thank you! (sometimes la! )

Dawn 說...

喂!真係覺得你有D晒命喎!真係羨慕死!
[版主回覆12/31/2010 03:14:00]我都覺得有點兒那個, 有d唔好意思添 不過咁sweet嘅事都要記錄下來, 好讓自己&子女日後好好回味

bonnie 說...

每一次見到你post這類的事出來, 都登你們這一家好開心, 一定要繼續keep住落去, 每天都期望你的blog, daddy真係超好呀!!!!俾心機賺錢la daddy!!!!
miumiu你都要努力呀, 有強大支持, 一齊教好小朋友, yeah!!!
[版主回覆12/31/2010 03:13:00]haha... 有了小朋友之後, 好似越來越少理老公... 真係有d唔同咗... 不過, 都唔好以小朋友做晒生活的中心, 要同honey保持恩愛!

發佈留言