Translate

2010年6月4日星期五

1st堂 游水班(澄2y11m)

一歲暑期跟你在同一學校上了一次, 當時已經能輕鬆把頭仔潛入水裡去... 兩歲暑假媽咪報名以後才知道自己懷小天了, 而且害喜嚴重, 結果不能參加... 三歲了, 再來的時候你反而是最驚, 因為你已經識驚了...


樹熊上身...


爸爸幫你kick kick腳仔...


第一堂先溫和地玩玩水...


熱身過後開始有笑容了...


 


吹bubble又驚起來...


嘩~好玩呀!


最後上完堂也不願走: "爸爸, 爸爸:我仲想玩呀!"



2 則留言:

Anonymous 說...

咁啱既, SKYLA今日都第二次參加泳班喎! 係學前班, 我唔落水既, 俾我想像好, 佢好ENJOY喎! 希望下堂都咁開心就好喇! 現階段, 佢唔驚水已經好好喇!
[版主回覆06/22/2010 22:49:00]係呀, 小bie比較sensitive, 好多嘢佢都好驚, 原本三歲已經唔洗父母落水, 甚至唔比父母落水嘞... 係我insist要她join 親子班架.

Austin 說...

梓塱今年先開始學游水,可能係4歲既關係,又係知驚既年紀,開頭教味水,佢喊左3堂,好彩第四堂終於克服問題,就如教練第一堂所講,只要克服怕味水既心理障礙,之後就會好快學識,不知不覺,依家已經上左10堂啦,進度不錯,小bie都要加油呀!!
[版主回覆06/22/2010 23:01:00]要小bie試新嘢係要花上很多時間+耐心的~~~ 叫佢在浴缸吹bubble佢都唔肯...
冇法, 慢慢等佢ready啦...
p.s.:佢戒片(不會發生意外) 成一年了, 到而家仲要著上片才make do-do, 次次都係佢知道要去就話我地知... 因為佢話好驚...

發佈留言