Translate

2010年6月13日星期日

新校第一天:超級驚喜!(澄3y)

澄澄三歲生日的今天, 也是轉到新學校的第一天Summer Session。


這一天她的表現令媽咪開心的程度絕對是非筆墨所能形容! 原來一所適合的好學校、一位耐心的老師, 可以影響一個小朋友表現出如此天壤之別!


(當然, 一位好媽媽的事前準備也功不可沒!)


這一陣子習慣了8-9 時多才起來的小Bie, 7:15am就被媽媽吵醒了, 不斷跟媽媽說很想多睡一會兒。還在車上吃早餐,直至到校都沒吃了多少。


睡眼惺忪的你並沒因睡不夠而哭哭啼啼,不過口裡說不想返這學校


惶恐、猶豫的不止你,連媽媽也很擔心你的適應能力! 為選校、如何幫助你渡過過渡期而頭痛了好一段時間。臨上學的昨晚,想到你的敏感性格特質而準備了好一些資料給老師多了解你,深夜才能入睡。


早上老師跟家長們作迎新會,班上有五位新同學+十位舊生。沒有意外,你是唯一全個一小時的會議過程都像樹熊地黏在媽媽身上,滿室新玩具也沒被吸引。會議上,媽咪還一直覺得你當媽咪走的時候一定會哭。


可是,跟你講了<魔法親親>和 <媽媽樹、媽媽心>這兩本分別講述一隻小浣熊和一個小朋友, 媽媽如何幫助他們面對第一次上學的驚恐的故事。(當中情節經過特別度身改編,完全著重解決你可能將要碰上的情況和感受)


當媽咪要離開的一剎,媽咪在你一隻手掌心點了三點,代表"我愛你"。又在另一隻手溫柔地親了一口,你笑盈盈地緊拾雙手,媽咪便頭也不回地輕鬆(扮)離開了!好像真的很work, 步出門外沒聽見你哭, 會不會待一會才哭呢? 會不會不敢開聲去洗手間呢? 會不會有太多不安感呢? 會不會...


想起在舊校你返了五個月,老師竟然以為你不懂說話, 叫媽咪帶你見語言專家! 想起返了舊校兩個學期還是從不跟任何同學或老師say Hi 、morning 或thank you... bye-bye也是半推半就好不願意地說過十次了吧! 甚至於天天也不敢拿早餐, 要媽咪陪伴...


想著想著...於是回到家裡還是沒休息,打了好長的一封信給老師, 準備放學給老師送上...


誰不知, 放學你見到媽咪就笑呵呵, 還開開心心跟老師揮手說:"bye-bye!" 第一次! 一年也見不到的喜悅居然在這學校一天就見到? 老師還說你不怕羞, 沒有高敏兒有的特點, 還很聰明, 跟她玩24塊的砌圖! 當時真的很開心, 連聲跟老師衷心道謝!


接下來問你學校的情形也是看得出你是從心底裡興奮高興出來的! 在舊校整整的一年裡面, 真的沒誇張! 是一整年從不答媽咪對你所有有關學校的提問, 就像耳邊風一樣, 聽見沒反應、沒喜也沒悲... 也從來沒有(除了聖誕表演的Jingle Bell)聽見過你唱一首由學校學來的歌! 問你吃過什麼總也沒回應、有跟同學玩嗎? 也是一堆令人失望的冷漠反應! 總之, 所有舊校的事情你隻字不提! 媽咪一直以為你不喜歡講, 或是不太在意, 或是性格問題...


相對今天, 是天壤之別的反應:


媽: 有唱歌仔嗎?


澄: 唱果首shapes shapes歌lor!


媽: 咁開心? 有冇唱Aisa、Africa、North America果首歌仔呢?


(貼了歌詞在當天教程板, 相信經過暑假媽咪跟你玩"認識世界"的一切活動, 小Bie已經對這些主題不感陌生了! 如地球儀、7大洲4大洋、看地圖、有關非洲的動物、小朋友、人種...)


澄: 冇呀!


媽: 咁呢度d老師錫唔錫你呀?


澄: 果個Mrs. Moats比我touch touch咁呀!


媽: touch咩呢?


澄: touch果個沙漠囉! 地球上面果個呀! (summer主題是認識世界-非洲)


媽: 嘩,佢咁錫你架? 咁你中意新學校定舊學校呀?


澄: 我... 中意新學校呀!


媽: 你食咗咩呀, 今日


澄: 包包囉、orange啦, um... 雞雞呀! ... 仲有奶奶囉!(真的說了餐單上所有的食物)


媽: 你有冇同小朋友玩呀?


澄:冇wor~


嘩, 興致勃勃跟我說了一大堆學校開心的事情啊! 很意外、也驚喜萬分, 原來適合你的學校模式和好老師可以扭轉一切?!


舊校師生比例1:7, 可是兩班合一在同一課室, 即32人在課室團團轉! 老師經常投訴circle time時你不留心, 往往頭轉過去看著別班的circle time... 用餐和playground時間更離譜, 四班一起, 即60多人! 每次在playground時唯一感覺就是很吵! 相對現在師生比例1:8, 15個小朋友+2位老師在小課室學習、遊戲、進餐, 像是家庭一樣! 現在才驚覺小班模式對你的重要! 其實一直都知道, 只是沒想像到過於嘈吵對於你這個高敏小寶的影響大至如斯地步! 難怪你當初經常呆望小朋友進餐達一小時也未能完成自己的早餐了啊! 為了沒跟你火速轉校而自責!  豈不是虛耗了一年的寶貴光陰?


接下來去了吃下午茶, 你跟我不停地說起英文來, 媽咪著你要跟我說中文也沒聽, 這也是一個特別的現象, 大概是因為你在校自如地說起英文是嗎? 還是今天聽老師的英文清楚多了? 舊校班主任說話像平線一樣, 不但聲音少、沒精打采、沒表情、也沒有抑揚頓挫... 這是我在第一個學期曾經為你要求轉班的原因之一, 當初轉班要求被距就早該馬上為你轉校, 媽咪確實覺得後悔極了!


晚上洗澡時, 你又再突然想起學校的趣事來, 這也是從沒發生過的!


澄: 我中意Mrs.Saucedo呀!佢今日同我玩動物呀!


媽: 係唔係動物puppet呀?


澄: 唔係呀, 細細隻果d, 玩到大風吹呀、大風吹呀, 我潑晒d動物瞓低晒, haha... 跌晒落地


媽: 你咁曳, 咁老師點呀?


澄: 佢都唔嬲架wor!


媽: 咁佢點呀? 笑呀? 幫你執返晒呀?


澄: 唔係, 我識自己執架ma~


雖然還是沒成功睡午覺, 卻得意地跟媽咪說離開時的"魔法親親":


澄: 我喺學校掛住媽咪嘅時候, 打開手仔放喺塊面度, 就好似媽咪錫我咁, 等如媽咪陪住我瞓覺架嘞! hehe...


爸媽真的為你突破的進步和最終選了一所能令你輕鬆和熱愛上學的學校而雀躍萬分!有如釋重負的感覺, 這種喜悅, 遠比一切來得珍貴! 知道你未來兩年能在校好好學習, 突然覺得前路光明一片...


 


6 則留言:

Man 說...

你真是一個超級好媽媽,為子女成長費盡心思,你的網誌對其他媽媽是一面很好的活教材,教比養更重要,但你亦要注意身體和休息,任重而道遠!!,
[版主回覆07/12/2010 00:53:00]過獎了,其實都可以做好d, 而家成日冷落咗亞小天, 真係對佢唔公平! 待他六個月大時真的要認真地同佢天天出街,接觸多d大自然! 佢而家病咗, 要呼吸噐聞藥...
我而家好早睡早起了, 8:00pm同亞女睡覺, 好多時5點幾就起身! 間中半夜起身陪下老公睇電視、食宵夜, 都唔可以只係顧晒d合仔女嘅 不過, 都好少嘞...因為日日都好累...

bonnie 說...

我聽到小bie講,
澄: 我喺學校掛住媽咪嘅時候, 打開手仔放喺塊面度, 就好似媽咪錫我咁, 等如媽咪陪住我瞓覺架嘞! hehe...
我聽到都覺得好lum, 訓少d去serch教材都值得ga!!!!!
[版主回覆07/12/2010 23:07:00]係好開心呀~~~ 我依在開戰中, 準備搜尋完呢輪要停戰一排了. haha... 因為而家5:06am, 又在睇緊你個blog d 新post & 當當呢...

wong 說...

見到小bie 書包仔2條帶好似過長喎, 小心上落車俾車門夾住, 會有危險.
[版主回覆07/14/2010 17:56:00]係wor~ 多謝晒你的提醒!!!!

SkyBlue 說...

好開心找到一間好學校,小bie真系好開心咁喎,小朋友的日常行為便是他的內心啊感覺啊!忞進也很鍾意返學,日日向提住老師個名,好開心ka!成日唱歌,放學時重會好甜咁同老師說byebye啊! 這也是表示他愛學校生活! 你要休息多點,二個小孩的媽媽不易做呢,加油!
[版主回覆07/25/2010 16:06:00]係呀, 所以而家我地不知幾咁開心呀!!!! 2位小朋友真係係難攪架, 照顧到一個又攪唔掂第2個,而家都唔太比到5時間細佬...:(

AW11男 說...

你呢篇簡直係"愛的教育"呀,修改後可以去投稿了。
[版主回覆07/25/2010 15:49:00]點解你有興趣睇嘅? haha...好奇問下...

Yee Ki 說...

oh.. u get up at 5am sth.. so healthy ar... it's so great that 小bie finally found a school that suits her... you have to take care ar.. it's not easy to be a mother of two kids.. take more rest when u have time...
[版主回覆07/25/2010 15:54:00]係, 人人都係咁講, 我的時間依然不停在轉變, 仍在摸索一個最好的生活模式... 兩個小朋友不易, 只希望小天快d一歲, 到時稍為可以抱少d, 又可以同家姐玩就好嘞!!!

發佈留言