Translate

2010年6月27日星期日

小Bie的憂心(澄3y)

一向有說, 小Bie的顧慮的確比同年紀的小朋友多, 在學校裡, 有些小孩子熱愛的活動她都不肯參與, 原因一籮籮:



water play day不玩水: "因為我驚整濕我件衫呀" (其實當日已穿泳衣上學, 原來她不知道玩水後老師會幫他們換衣服, 經媽咪解釋後, 她說下星期會開心地玩)


拒在大沙地玩: "我驚d風吹d沙入眼仔呀, 咪留喺classroom囉!" (經過媽咪鼓勵, 第二次有盡情地玩了!)


拒入秘密花園: "因為種南瓜果度好多蚊架! 我咪喺classroom玩囉!" (小Bie對蚊針很敏感, 有一次針至兩天眼睛不能打開, 媽咪解釋那些只是蚊滋仔, 不會針人的...)


澄: "蚊滋係我地(人類)嘅好朋友來架? 咁, 可能有蜜蜂針人架wor!"


拒做國慶的帽子 (卻在放學問媽咪點解人人有, 只有她沒有) : "因為我驚果d毛毛入面會有蟲呀!"


我的寶貝, 有一天你會拋下所有顧慮, 盡情享受你的童年嗎?


 


沒有留言:

發佈留言