Translate

2012年6月12日星期二

糖份引致妳過動? (澄4y11)

話說媽咪計劃好想測試妳對糖份是否有過動 (包括嚴重不聽從老師指示、搗蛋、極坐不定...) 反應, 怎料在最後一堂時, Ms. Channel 沒有跟妳上堂, 結果實驗做不成。 (唉呀! 枉小BIE妳上堂前飲下大量高糖飲品!)
不過, 媽咪仍會落實嚴戒糖份 (盡量減少) 的打算!


2 則留言:

我們仨加一 說...

常飲用、食用高糖份的食物是會過動的!
[版主回覆06/28/2012 03:09:20]你知小bie幾高敏架啦, 就像我自己, 對藥物、coffee、甚至於可樂、綠茶, d反應都大過一般人好多架!
[版主回覆06/28/2012 03:08:26]他們都是從小不飲汽水的, 不過有時M記的小型APPLE JUICE還是會飲, 結果好像飲了小小的APPLE JUICE都會出事?! 所以想測試一下是不是連sugar都有"過敏"反應囉.
[我們仨加一回覆06/28/2012 00:29:57]但完全無糖又不可,少糖啦!
所以我家寶貝自小從没飲汽水等飲料

Jeremy Chu Chun Yin 說...

係真唔係呀!!??好想知!
[版主回覆06/29/2012 12:31:29]上次做唔到實驗, 不過我已經認定了, 鋼琴老師多年經驗都係咁講!!! 亞bie hsc, 可能情況更嚴重, 你都要留意下, 面試大忌!!! 唔好好似我地咁犯下大錯~!!!

發佈留言