Translate

2012年6月28日星期四

小BIE每天的功課(澄5Y)

小BIE升上KINDER之後, 由於我們的第一志願"I校"是全STATE最學術的, 這是我不停在這裡所聽到的評價, 究竟有多學術, 我又真的不太清楚, 不過, 以上是小BIE每天回家所得的功課, 以一個五歲的孩子, 每天要寫以上的一張功課, 可能花不到三分鐘, 所以, 身為中國媽媽的我, 始終覺得這裡的"最學術"應該只是"小毛"吧了!
我未能接受完全西方文化的自由教學, 真的自由到學生沒興趣可以不交功課、沒興趣上如ART之類的非主要科目更可以不上, 有點令我不能接受的地步!

從前每天要做3-5頁左右的英文KUMON功課現在減少至一頁, 看! 自從減少以後, 妳對自己的寫字要求嚴謹多了! 亦能寫出一手好字, 令爸爸不相信是妳自己寫的呢!

每天一行中文字

每天一頁極簡單的數學

目標暑假過後, 在課外活動安排上,希望做到更輕鬆, 希望騰出更多時間在家自由、開心玩耍、自由閱讀你自己喜歡的書籍!

1 則留言:

Jeremy Chu Chun Yin 說...

最近晉彥追緊數學程度, 媽咪開始發功, 希望遲d有少少成績啦! 小bie, 雖然學校功課唔多, 你都不能停下來呀, 我們始終是勤奮的中國人。
[版主回覆09/21/2012 16:15:46]明白明白, 剛睇過佢地個blog, 真係好有心機, 有d自己有heart嘅嘢, 假以時日, 小朋友一定會發展得過人~!
[Jeremy Chu Chun Yin回覆09/21/2012 15:36:22]其實教野, 係睇媽咪多於小朋友的, 個個小朋友都係好有學習能力的, 如果媽咪對果科有興趣, 小朋友是會受感染的。信毅媽是數學老師呢! 我睇完佢的教法, 大悟, 問自己, 點解咁簡單的方法都唔識, 就係因為自己無興趣, 無heart囉!
天既然教到小天, 就谷佢囉!
[版主回覆09/20/2012 14:28:19]自從暑假開始, 沒有再去上數學班了, 因為凡關於數, 小bie都冇咩興趣, 而家2個在家, 極極難教到嘢! 想安安靜靜給5分鐘教嘢都難, 小天一定攪攪震~ 真係好難handle!!! 教小天, 小bie安靜做自己嘢就ok, 所以我日日帶書出去放學果時同佢地睇, 因為放學時間不一樣. 等我有時間都睇下佢個blog先得!
[Jeremy Chu Chun Yin回覆09/19/2012 20:57:56]我係呀, 一直忽略了數學的培養, 就係因為自己對數學無方法囉! 多得偶然發玩信毅媽個blog, 我會copy佢的教法。
我覺得你唔好送佢地出去補習啦, 在家媽咪教好過啦, 你以前都係miss來架!
[版主回覆09/19/2012 03:19:25]*要趕食飯、沖涼、學中文、練琴、故事&心事時間
[版主回覆09/19/2012 03:17:33]點追呀? 你開始發功呀? 我開始放寬晒呢.... um...谷了小bie的3-4歲時間, 5歲想先谷佢體能, 佢而家一返完學累到不得了, 8:00pm上床, 早上7:00am都起不了. 如果再加返學術d嘢, 真的沒時間給她好好玩耍呢! 勤奮的中國人---- um...是的, 課外的學術, 就唯獨剩下中文學校和學中文囉, 而家多咗好多時間同佢愉快閱讀, 佢又有時間read aloud 比我聽, 中文書都會讀, 而且開心d.
可能遲1-2個月才再考慮kumon與否, 因為而家2個一放學返來, 小!bie小天好miss大家, 一定出花園/ 屋企好相親相愛咁玩一大餐, 好快又要趕食飯、沖涼、晚餐了!! 如果唔出去如kumon呢d做功課"地方" , 在家真係攪佢地唔掂, 有時又會好唔忍心"拆散佢地"

發佈留言