Translate

2008年12月20日星期六

戶外活動時間(18個月)

 


在新居, 最理想的就是前後花園可以讓小Bie在大草地上玩個痛快!


早上跟Bingo 散步後, 就在前花園看看小鳥走到我們的花園吃草苗!


推手推車也是她的嗜好之一!


連扣安全帶也可以玩很久!


跟據蒙特梭利的理念, 不要太多的指令和規限, 媽咪已經極盡可能地配合, 就算妳要爬高擒低, 也由妳吧!


如果真的跌下來, 就當是個教訓, 下次要小心一點吧!


隨著妳的創意要怎樣玩就怎樣玩啦!



3 則留言:

Dawn 說...

怪不得這麼多天也不見得有update,原來忙於搬家!!已經忙完了嗎? 記憶中是第一次看見bingo.... 你知嗎?我家的schnauzer也叫bingo,Isaac就叫他兵兵。 又是那句... 很羨慕呀!
[版主回覆12/30/2008 11:20:00]未呀, 再比多2-3個星期我就差唔多... 好多嘢攪呀, 小BIE又成日"幫手"! 今日先裝電腦咋! 之前一直留隔離屋條線上網, 慢到暈咪冇心機上網囉.
是嗎? 我的舊blog會多bingo d, 我以前是"狗狗同樂會" 討論網的版主, 上面有好多bingo的消息, 可是有了biebie以後, bingo 被打入冷宮了... 邊有你咁公平呀?! haha...
我當然記得你有schnauzer也叫bigno, that's why我第一次留言在你個blog架! bingo以前在hk同過80幾隻schnauzer一齊去travel, 我o地時不時都有攪d狗狗活動架!

Carrie Chan 說...

新屋很正, 相信你的設計一定用蒙的理念
[版主回覆01/02/2009 19:53:00]個人的確很喜歡蒙的理念, 但亦不是一個百份百行蒙氏的媽咪, 我有配合閃咭教小BIE認字. 家裡擺設也只是盡量接近蒙特, 還是會混合其他教育法.

Carrie Chan 說...

我都曾經有用過閃咭. 我覺得杜曼都是work 的, 至於點解無用, 是因為返工時間不夠去閃.
[版主回覆01/06/2009 18:10:00]我不算得上十分成功, 因為始終提不起她很大的興趣, 不斷想新法子維持她的興趣, 如果佢真係唔中意都會停, 最近搬屋, 又停了半個月了...

發佈留言