Translate

2008年12月24日星期三

聖誕節(18個月)

在美國, 沒有人知道什麼是Boxing Day, 人們都是在聖誕日拆禮物的。


小Bie收到很多禮物呢! 拆禮物了, yeah!


最近叫她影相, 她就會雙手掩目,有時還會把眼睛大用力地拉向下做個鬼臉, 是媽咪看見會害怕她弄傷眼睛的情度! 好嚇人!




拆開這份禮物以後, 澄澄不停大力點頭, 很喜歡似的道: 「啱澄澄! 啱澄澄!...」



一家人高高興興一起拆禮物嘞~



大家姐送了這部無線Vtech Baby的學習機給小Bie。



2 則留言:

Dawn 說...

wah!! 真的很多禮物呀!!
[版主回覆12/29/2008 17:29:00]媽咪都送咗唔少出去呢! 每年聖誕都快破產!  
最攪笑係, Daddy Mommy居然冇正式送聖誕禮物比佢, um... 唔洗啦, 時時都送禮物!
媽咪應承小B,下年一定同佢佈置屋企, 聖誕樹下一定有Daddy Mommy的禮物!

Anonymous 說...

嘩, 好開心呀, 咁多禮物! 我都無特別送禮物俾skyla, 學你話齋, 成日都送啦!
[版主回覆12/30/2008 11:43:00]但點都應該留返份等xmas送比佢呀ma... 梗係好似唔係咁好呢... haha...

發佈留言