Translate

2009年7月2日星期四

亞馬遜&當當網 收穫-音樂藝術類 (24個月)

一直想買台灣那套<音樂名幗集錦> 給小Bie, 又是因為價錢昂貴, 好幾千元沒有買,可能就如一般家長一樣,幾千元買藝術、圖畫書?不值得?!


不過, 真的希望小Bie有機會在多方面接觸, 不一定是要她發展成一個全人... 最起碼給她一個較全面的機會, 這樣才能好好發掘她真正的興趣!


又讓我找來這套好書! 包裝只是平裝薄薄的一套書。


卻很有趣地介紹世界名畫, 聽聽名人欣賞的角度, 再加上有關的小手工、勞作配合。非常喜歡和適合小孩呢!


這也是一本好書,像我這個了無新意的媽媽,參考一下做勞作的方法


能為小Bie多準備手作活動呢!


比如:線碌畫, 小念頭, 大趣味!


標榜是引進國外的高質cd, 內容很好, 音質還可以吧, 只是盒子回來就碎得一片片了!


2 則留言:

Zero - 宗熹媽 說...

果然係好野黎喎!               唸返起小學時玩過的作品。
[版主回覆07/07/2009 06:14:00]小學? 我仲諗住可以參照部份比亞bie玩嘞

Zero - 宗熹媽 說...

都岩小Bie 架!以前呢小學才玩!依家幼兒已玩!可能係提早左,又可能係新一代聰明好多呢! 其實玩同一樣野都會有唔同程度既。
[版主回覆07/08/2009 12:24:00]咁比佢亂攪一通都開心嘅, haha, 下次自然有進步~~

發佈留言