Translate

2009年7月19日星期日

爸爸看育兒書 (澄2yr1m)

雖然爸爸在媽咪懷孕時有一起上蒙特梭利的家長班, 可是看育兒書或教育責任, 依然落在媽媽的身上比較重


在台灣轉機,買了最新一期的親子天下,當中有講兩歲兒的專題



爸爸一向責怪媽媽寵壞了小Bie, 難得今次有專題以顯淺的文筆解釋兩歲兒的專橫、脾氣和反叛,以及對策。

 

爸爸看過後說穫益良多,大讚實用。並且同意一直錯怪了媽媽,難得daddy有進步, 媽咪和小Bie也應該高興嘞!

3 則留言:

Anonymous 說...

真係好爸爸!
[版主回覆08/12/2009 00:08:00]咁都算?!

tangirlkawaii 說...

內容大致係如何對策2歲兒? THANK YOU.
[版主回覆08/12/2009 09:10:00]大致上係盡量明白佢地的成長矛盾, 不要硬給他們守規、給與選擇權、有時要隻眼開隻眼閉...咁啦...

Henry 說...

我是今天才開始看你的 Blog, 你真是一個好好好好的媽媽, 看你的 Blog 我會更懂得如果入手教我地囝囝 (25M 大了)......看來我已把你當作偶像了....大家一同加油啊 !!!
[版主回覆09/27/2009 19:05:00]HAHA... 唔洗咁誇獎!
你囝囝同我亞B差唔多大, 多D來交流下啦~~

發佈留言