Translate

2011年1月10日星期一

繫鞋帶 (澄3y6)

拒做港童!
這款鞋既是你最心愛的Melody, 又可以學繫鞋帶, 如果趕時間的時候, 其實也可以拉開旁邊的拉鍊穿呢, 讚!

妳有著很好的自理能力! 熱愛學習!
毅力呢? 雖仍有進步空間, 卻已大有改善了! 什麼也要自己試, 試了良久確定自己真的未能勝任才讓別人幫忙。

"生結"一向已經懂了, 今天連蝴蝶結也偶有成功! 不過還需多多練習呢!

順帶一記, 不知從何開始, 你已經不再將左右腳的鞋子掉轉來穿了! 叻!叻!叻!


2 則留言:

Jeremy Chu Chun Yin 說...

好叻女呀!!!
[版主回覆01/25/2011 11:25:00]我都覺得佢都幾叻架, 冇諗佢會咁快識~~~ HAHA

Cynthia 說...

Sherbie is really smart.  For sure she is not a 港童 :)
 
[版主回覆01/25/2011 11:26:00]係啦, 本來冇打算咁早教佢,點知佢好想學, 唔比人幫`HAHA

發佈留言