Translate

2010年8月12日星期四

親子廚房-cookies(澄3y1)

貴為港女的媽咪也曾經是一位"無飯主婦"...


來了美國以後廚藝才得以改善...


甜品點心? 還是新手一名!



又來親子廚房時間! 第一次玩電動打蛋器: 新奇! 哈哈...


材料...


跟足份量...


預調好時間, 入爐了...



由於時間關係, 媽咪跟小Bie上樓睡覺去了...


明早起來,好緊張啊! 趁小Bie還未起來, 先在焗爐拿一件試試看!


啊~ 為什麼會這麼梗呢? 牙齒也給咬崩也咬不開來, 媽咪的一塊馬上扔到垃圾桶裡去了...


小Bie起來了, 也馬上趕緊要試, 滿以為她一定吐出來, 怎料... 吃完一塊又一塊, 說:


"點解咁梗又咁好味嘅?" (是努力過得來的, 你特別珍惜而已!)


後記: 不知那裡出錯? 不可以待在焗爐任由它冷卻下來是吧?


2 則留言:

tangirlkawaii 說...

大部份COOKIE都係焗夠鐘攞出黎時仍有點軟身, 灘涼了才挺身. 焗乜野都唔可以唔依時攞佢出黎架, 焗爐裡面嘅溫度STOP左都仲係好熱, 你唔開門更加難散熱, 你仲由佢放到第二朝, 乜都乾硬化啦! hahahah......
不過我都好欣賞你久唔久就同Sherbie整野食, 學識自己做野會有成果. 係一個好好嘅親子時間. 加油!
[版主回覆09/25/2010 07:27:00]HI ARTHUR MA,
好耐冇見你留言, 最近好嗎? 上學日子好嗎?
HAHA... 原來係咁, 我都估係唔可以架嘞, 不過下次都來試試吧! 整親甜品都係失敗....有朝一天, 我們應該可以成功!!! HAHA...

tangirlkawaii 說...

Arthur 返左2個月學就病左3次...最近呢次發燒/嘔/肚痾, 都係好番幾日咋, 怕怕...
我剛剛搬左屋, 而家屋企仲係好亂, 要時間整理, 少左上網喇..
[版主回覆10/10/2010 16:13:00]初初返學係咁架嘞! 小BIE都病了幾個星期, 到佢有齊D抗體就唔會再不停病架嘞! NO WORRY!

發佈留言