Translate

2010年8月26日星期四

大科學Big Science

經常掛在口邊, 想在腦子裡: 兩個孩子了, 沒時間了... 留點時間、精神給孩子好了!


不要再寫任何有關推介的網誌了...


只是, 每每碰見好東西, 好像著了魔一樣, 硬要公諸同好才安心似的!


因為看到這套書, 實在忍不住要推一推!


原本香港幾千元的套書, 簡體字版幾十元有交易, 精彩圖片、印刷精美, 真的不容錯過!


(時常發覺自己好像收了稿費!)



5 則留言:

City 說...

這是我們的福氣. . .看你的blog 已成為我生活的一部份了. .. (包括工作時間偷睇)哈哈
[版主回覆10/06/2010 15:46:00]HAHA.. 我D朋友都係返工來看...
小BIE好似同大家一齊成長咁, 在這裡識到你地一班BLOG友, 閒時鼓勵下我, 有時都幾開心架~~

Joanne 說...

一屋都係書囉! me too!!!
[版主回覆10/10/2010 16:10:00]小!BIE三歲以後, 仲多了一屋教具添...

Nancy 說...

小bie媽媽,我囡囡一歲半,較喜歡看真實,早前買了內地版「國家地理兒童百科」,她都愛看,但都是像亂翻似的,想請教一下你,剛問了價錢,台版這套大科學連運費送到香港,要2400,而全套國家地理兒童百科連運費是6900,請問你會建議我買大科學給囡囡嗎?謝謝!
[版主回覆11/03/2010 15:32:00]兩套都是好書, 但既然兩套都有大陸版, 點解唔慳返D錢買其他書呢? 其實大科學D字真係好細, 咁細個小朋友唔識睇、亦唔會留意D字住, 可以考慮大陸版就OK了.
至於<國家地理>, 6900相對HK價錢也平了很多, 第時二手賣返出去都仲值, 而且內容有很多中英文大字CARD, 用繁體字版本的確好D! 也比較"值"
這是我小小意見~~

Nancy 說...

謝謝你,但我找過淘寶,好像只有10本(動物及植物篇),共RMB176,而台版有60本;另外,書的大小有台的那麼大嗎?又問,書內像台版一樣會有內翻頁(不如知描述,自己作個名字)嗎?又再問,書的紙質好嗎?我買過內地版的國家地理兒童百科,紙質好,但因薄,bb難翻書。
對不起,很多題問。
另外,我想試試內地版的第一次百科的手電筒系列,因真的平很多。
再一次謝謝你那麼資訊性的blog,一個媽媽的參考blog.
[版主回覆11/09/2010 20:10:00]咁一定冇台灣書咁好,咁靚, 如果你經濟許可, 考慮台版又是繁體字都好嘅~!!! 我只係覺得,將來實在一直太多好書可以買, 而我已經去到中意平裝書多過精裝書嘅地步了, 因為家中五個書柜都滿滿了...
大陸版的紙唔算厚, 不過厚過<國家地理>, 一樣是很大的, 有內翻頁, 不過唔知係唔係100%一樣?! 我沒比較過.
我反而覺得, 如果你真的對書有要求, 想繁體字, hk 孩子考慮第一個發現仲好wor~!因為呢套書真的很好, 也可用到十多歲呢~!!!

Nancy 說...

因為你說的那句:「我已經去到中意平裝書多過精裝書嘅地步了, 因為家中五個書柜都滿滿了... 」我買了簡體版的第一次發現,透視系列(42本)及手電筒系列(20本)只售大約港元$883,很好,透視系列又是平裝,一個小抽屜就可以放42本,自制書脊後,很滿足!
大東西都可能會買,台灣版多了導讀手冊及CD,還是有他的好處,再想想吧。
謝謝你的意見。
[版主回覆12/07/2010 18:03:00]原來透視系列是平裝嗎? 另, 書永遠冇話買多嘅(我覺得 ) 加油呀~~~~

發佈留言