Translate

2010年8月11日星期三

蒙特梭利教具-Geometric Cabinet(澄3y1m)

玩構成三角形以前, 應先玩這個Geometric Cabinet, 為了省錢, 媽咪沒有買Display tray, 但看完蒙特梭利女士的學生Margaret Homfray的trainning以後, 發覺還是用display好很多, 似乎不能減省這個部份, 除非是用一張黃色paper加一張藍色paper自製!


還是盡快開始!


2 則留言:

Natalie 說...

妳好, 我個女之前係兒童無限見到呢套教具, 都好好奇成日走埋去玩下(呢set 教具係for 3-6 班only), 都有考慮過買唔買比佢玩, 請問妳這擺教具是否在淘寶或其他地方買的, 質量, 價錢如何, 可以比條link 可以比我參考嗎? 唔該哂!

Nerissa 說...

我都想問下你呢d教具o係邊度買, 可以比條link我嗎?
Thank you!
[版主回覆09/25/2010 07:43:00]http://montessorioutlet.com/  company located in the US. manufactuer in China. quality acceptable.

發佈留言