Translate

2012年12月30日星期日

開始看章回小說(澄5y6)


這是我們一起看的第一本Junie B系列,你每天都來要求看1-2個chapter。可能很有共鳴吧,比較喜歡,這是妳第一本幾乎沒插圖而喜歡的書籍!

一共有9個chapters


只不過,你喜歡的,又輪到媽媽真的不太喜歡呢! Junie B 為人性格比較負面,同學們和她除了負面以外,還很多時也不太有禮貌,不太和睦、不太尊重老師、比較輕率、同學之間沒有互相幫助,又有時會刻意用錯字寫她的日記。
亞女,有沒有其他選擇啊?

難得妳喜歡、難得是第一本妳想要趕著看下去的小說故事,唉!閱讀興趣是妳的興趣,不是媽媽的興趣,好吧,希望閱讀能力培養出來以後,陸續會有更多妳喜歡的好作品吧!

2 則留言:

信毅媽媽 說...

我以前又係同信毅睇過一本書,個主角好曳,結果,我將本書打左入冷宮了!
想問呢本章回小說長篇嗎? 有冇老鼠記者咁長篇啊?
上次我帶信毅去書店,睇左兩頁老鼠記者(英文版),不過我覺得d字深左少少,我自己都有d唔慣呢! 所以還是決定回歸 ORT 好了!
[版主回覆02/16/2013 15:44:15]差不多咁長呀。
我暫時都係覺得ort好d,還有以上的chapter book 都比較短d,易d,都有其他選擇!

Jeremy Chu Chun Yin 說...

good try, sherbie!!
總之肯睇就好, 一路睇一路教囉。
晉彥最愛的那套fireman sam, 個小男主角又係曳到爆的。佢都覺得好有趣, 但so far無學壞喎! 晉彥係不太鍾意模彷的, 壞的好的, 都無乜模仿。唔知小bie係唔係呢?
[版主回覆02/16/2013 15:12:58]係咩?剛剛差點買了fireman sam的dvd回來比小天添!好彩都無買~!
模仿書中人物、故事、卡通都沒有,不過模仿同學仔畫畫、表哥講嘢語氣就有囉。

發佈留言