Translate

2012年12月24日星期一

聖誕節-拆禮物嘞!(澄5y6天2y10)


雖然媽媽常說兩個禮物太多、仍是會送禮收禮。今年開始有aunty提出要求不再交換禮物了,也是一件好事!太多禮物孩子如何會珍惜?

今年聖誕老人的禮物是小bie兩年前很喜歡的手工彩色膠tape座。因為一直郵費都很貴,媽媽沒有買,直至最近free shipping才買給你,每年都不會刻意買聖誕禮物,就當是聖誕老人的床頭禮物吧!

膠tape還算喜歡,這個Lalalopsy公仔也是從老師禮物中抽了一份當聖誕老人的禮物,你竟說妳已不喜歡這些給baby玩的洋娃娃!

“mommy呀!我真係好唔想要呢個公仔呀!因為呢個公仔係比d baby玩o架!不如你捐咗比有需要嘅小朋友啦!點解聖誕老人會送d咁bb嘅嘢比我嘅?”


“吓?咁你自己叫聖誕老人送TEDDY BEAR比你架喎,咁佢咪以為你中意d咁bb嘅嘢囉!”
“啊?我係幫細佬寫架,我想細佬收到teddy bear呀嘛!”
“啊!咁你又唔寫自己想要咩?”
“咁無位啦嘛!”
“原來係咁!唔緊要啦,咁你平時都好中意玩bb公仔架嘛,聖誕老人咪以為你都中意呢個公仔囉!”
“我平時中意d好似真嘅bb,呢個太卡通嘞!我唔中意呀!”
“好啦,既然係咁,送比有需要嘅小朋友都係一件好事來嘅,可能有d小朋友一收到呢個公仔,佢會開心到飛起呢!”
“係呀!”



往後一星期,小bie都時常提起要幫媽媽手、做家務呀、拿東西呀,都緊記說Santa叫妳要be a good helper for mommy。


又到一家人拆禮物的時間了!



家姐竟然送了一支真的有非常長型的子彈射出來的大槍來。子彈還會發亮的!


還要加上一隻日本空運而來的Furby,oh!一隻沒有關鍵(off button),整天不停搖擺身體、不停叫(說外星話)的毛毛公仔,還要用ipad餵食的公仔!
我家兩位小朋友如穫瑰寶般愛不釋手,而我...沒有想得出有比這兩份更差的聖誕禮物嗎?!
隨後的幾個小時,我家子彈橫飛,有時射到我的臉上還頗痛的!Furby不停地oho oah ho ooo anuanu ...家裡突然多了3-4部ipad在玩、在放電影、還有射槍射人的ipad game!


還好,我建議馬上砌好我送的飄移單車。


好了,開始戶外活動時間了!

想像得到我的心情馬上才得到一點點平伏嗎?



到小bie送爸媽的小禮物了!


嘩!很有抽象派的味道啊!


於是,每年都收到你們的小手掌~~ 

好了,回家要聽不見聲音,Furby才會睡著(off)的!
這裡還多了一個傳說:
就是聖誕老人會在聖誕節翌日,回來沒有clean up小朋友的家裡,收回送出的禮物!
沒法子啦,從今記得要收好玩具嘞!小天的槍被聖誕老人收去了,Furby嘛,深信它不會得寵超過兩天的,放心! 
 

4 則留言:

OUTLET SiXTEEN -- 觀塘樓上舖 說...

你們的親子關係好好啊,好有互動,祝幸福快樂^_^
[版主回覆01/25/2013 18:49:22]謝謝你啊~~

小v 說...

Furby不會得寵超過兩天...真係可憐
人地新馬桶都有3日香啦..佢連2日都冇
[版主回覆01/28/2013 10:05:48]係呀!果然不出我所料,furby頭2日天天跟住小bie出街、睡覺、去威,而家日日喺柜桶瞓覺!其實有咩玩具可以代替同父母、朋友互動咁開心架?!

信毅媽媽 說...

手工彩色膠tape座好靚啊!第一次見呢~~
睇你寫小朋友玩槍玩ipad度好好笑,咁crazy,你當時一定覺得小朋友們好不務正業,非常頭痕呢~~~ XDXD
[版主回覆01/31/2013 04:05:55]係呀,當年3歲小bie日日都在課室的writing center玩架!又可以寫名又可以做功課,唉!呢個媽媽囉,唔捨得比20幾蚊us$shipping,到而家亞bie都唔多中意玩了,好彩,小天好中意呀!
我點止頭痕?!簡直噴煙想鬧人!!! 剛剛校園槍擊案人心惶惶,你...你...你地係唔係玩嘢啊?!)

晴晴豬及詠詠豬 說...

「聖誕老人會在聖誕節翌日,回來沒有clean up小朋友的家裡,收回送出的禮物」,呢個傳說唔錯喎,等我下年又試下先。
[版主回覆01/31/2013 04:09:14]哈哈...小天一臉失望,但一d都無扭,仲有d內疚添呀!真係好計呀~

發佈留言