Translate

2012年12月18日星期二

拒做港童-自理能力:第二對系帶鞋(澄5y6天2y9)

有港童借鏡,信奉蒙特梭利的晴天媽媽早早就極力關注孩子們的自理能力了!
早在四歲時,小BIE已經會系鞋帶就買了第一對系帶鞋給妳了。不過當年還不很熟練,所費時間甚多,所以沒有給妳上學穿。
今天妳已經非常純熟了,而且速度也快了!

由暑假至今,妳都要求爸媽買這對鞋給妳,好吧!買了這對系帶的閃燈鞋給妳當聖誕節禮物,妳開心得很,差不多每天都穿這對鞋上學呢!



一向你們都負責自己開飯時的set up table、clean up table。回家時也要負責擺放好鞋子。洗完澡亦要自己把污穢衣物放入洗衣籃等等。clean up玩具更是由小至大的重點訓練之一!
set up & clean up table已做得很好了!

最近媽媽對你們的要求再進一步提昇了,不單要懂做,還要自動自主地去做好。因為擺好鞋子、放衣服入洗衣籃你們間中有忘記,現在每一次我都嚴格地著你們做好,不再間中跟你們的“手尾“了。進行了一個星期多,情況好了很多,兩個都有大進步了。差不多天天都能記得做好自己的本份了!

至於clean up 玩具,還是要提醒。希望盡快改善啦~

2 則留言:

Jeremy Chu Chun Yin 說...

聽講香港有大學生開口請同學幫手縳鞋帶呀!!陰公!
重話家下大學的hotline成日布家長打來查詢子女功課及活動情況呀!!
大學覺得煩, 干脆一開學就搞個家長講座, 俾家長問餐飽。
[版主回覆01/19/2013 02:58:07]呢d新聞時有所聞,有時同呢邊d家長或老師講起,攪到大家啼笑皆非!呢d奇事真係只有hk先會發生!還有我呢個唔識煮飯、唔多識做家務嘅港媽夠令呢度d人嘖嘖稱奇啦~!!
大學生有家長講座係好事、亦係必需嘅,不過hk d大學生又真係唔係咁“簡單”!!

Catherine 說...

我都係面對最大難題係clean up玩具.
而且囡囡放學回家唔掛校服...
我就要做工人......
[版主回覆02/07/2013 14:49:32]其實我覺得因為太多玩具,真係無法clean up!我而家沒收玩具上去睇見的透明兜兜,放在雪柜上,睇得唔玩得,當佢地嘅心愛玩具被沒收都好傷心,只係真係依然未必次次見得要收好,希望訓練一排有好轉!

發佈留言