Translate

2010年1月7日星期四

產檢(天28w5d)

今天往沙灘前小Bie又再陪媽咪去產檢, 實在覺得美國的產檢有點無聊... 只是聽聽心跳、驗尿和度度肚子。


全個孕期只有兩次超聲波和兩次4d, 不像香港產檢, 每次也興奮地等著看看亞b在肚子裡又攪什麼了?


今次磅重又被醫生責怪兩個月沒有增磅了, 其實在家磅的電子磅是一直有增磅, 而且每次也是早上穿睡衣比較準確, 有時我在醫生那裡穿厚衣服、皮boot, 磅數當然有差別...


醫生說要決定在那醫院和試順產了。 因上一胎是開刀, 今次若想試順產要簽同意書。可以選擇開刀是我上次回港生孩子的原因之一,不過有時總覺得生出來過程太輕鬆了,(上次我其實一點緊張也沒有,而且一生出來馬上笑嘻嘻地拍全家福)有些若有所失的感覺,不過... 每當幻想那種痛苦... 還是開刀好了...而開刀的話, 要擇日了啊!


原本不太迷信的爸媽都覺得既然開刀生孩子了, 就來擇個好日吧!


"最怕改壞名", 但又不想找人家幫自己孩子改名(又怕改成那些沒有人懂得讀的字!) 於是小Bie 的名字是我們自己改了好幾個給師傅選擇。


上次找來李丞責師父為小Bie擇日, 因為我們一向有助養孤兒, 做善事的師父沒收費, 現在他有錢也不幫人擇日了... 該找誰好呢 


3 則留言:

bonnie 說...

話咁快就7個月la, 真係好期待, 到時你真係會好忙la
[版主回覆01/13/2010 06:25:00]真係? 唔好嚇我...

Karen 說...

你陀得好靚,仲好fit添!!
[版主回覆01/14/2010 17:20:00]邊係呀... 已經行得好論盡, 上一胎都係最後果個月先水腫.

tangirlkawaii 說...

你個肚同之前一胎一樣好挺實呀! 就黎生得都仲咁索! 哈哈!
[版主回覆01/15/2010 08:01:00]啱啱呢張相影得好睇少少放上來留念啫...
不過, 老人家講個肚尖/圓真係幾準架WOR! 我上一胎唔挺架, 個肚渾圓、平均咁大 --- 係女; 今次在肚中間好挺咁"bit"晒出來--- 係仔!

發佈留言