Translate

2010年1月2日星期六

變身小惡魔(澄2y6m)

最近這十多天, 小Bie搖身一變成為一名不折不扣的小惡魔!


爸媽完全沒你辦法, 媽咪忍痛三次出手打你, 爸爸多次出動time out 懲罰, 可是, 依然沒有一點改善...


不知道是因為生病十多天? 還是三姑媽一家四口來作客? 小弟弟快出生? 放十多天的聖誕節假期? terrible 2? 婆婆縱容? 還是各種因素合起來之大成... 現在的你, 實在非常恐怖!



已經很多天沒好好吃過東西了, 也沒有乖乖飲奶... 完本已經訓練好的potty train 連午睡、晚上也不尿床了, 連去街也懂告訴爸媽上厠所了, 突然一次都不去, 誓要穿回尿片, 說: "我要做bb呀!"


原本已經改了睡大個女床, 又扭計要回舊床睡覺, 說: "我要做bb呀!"


連吃飯也不自己舀, 態度惡劣地說: "我唔識舀!"


也有著terrible 2的特質, 無論著你做什麼也好, 你也要說不, 要做相反的事情。


好了,time out 懲罰你, 你比誰都梗頸, time out 時間過後, 說要繼續坐在naughty樓梯。


這十多天以來, 吃飯時間也變成了一場戰事, 由你不肯吃東西, 要玩弄食物, 要大哭扭計, 要求無理... 由管教、至不理睬你使事情淡化的方法也都用過了, 突然什麼方法也變得無效...


從前很願意跟人分享東西的乖孩子, 這十天以來亦變成了一個自私鬼, 就算自己不吃的東西, 也不願意跟人分享...


今天出去你最喜歡的Music Together playgroup 也不例外, 不參與活動之餘, 態度惡劣, 不肯clean up, 又鼓起小臉龐坐在一邊...


每次一有不對的地方, 馬上大哭, 說: "婆婆! 我要婆婆!" (因為無論任何情況之下, 甚至於媽咪忍痛打你的當下, 婆婆也會馬上上前擁抱, 呵護說: "乖...! 叻...!" ) 令原本已經生氣的媽媽更加怒火中燒! 所以, 有時要訓練老人家比小孩更難!


爸媽攪不清楚是什麼使我們乖巧的小寶貝在十多天假期中突然變成了這隻小惡魔! 更由事事黏媽媽變成不要媽媽...


爸媽其實已經很傷心... 亦變得非常不知所措, 有沒布師傅/ 老師/ 心理學家/ 教育學家/ 育兒書可以為我們解開疑團?


我們的乖寶貝: 你往那裡去了?


(明天假期完畢, 要上學了, 不知會否漸漸一切如常?... 再見我們的寶貝呢?)


3 則留言:

tangirlkawaii 說...

會唔會你地喺行為上同說話上對未出世嘅細佬好呵護 / 緊張 ? 突然有一日佢驚第時你地只照顧 BB 而唔照顧佢呢 ? 所以佢成日話要做 BB?
又有可能係 ...... 以前我有朋友個女又係咁 , 佢喺學校好開咁同同學講細佬就快出世 , 同學同佢講話 BB 出世後 MAMI 淨係錫 BB 唔錫佢 , 之後就有咁嘅轉變 ....
[版主回覆01/05/2010 17:07:00]學校唔會嘞, 佢未識同同學仔傾咁深入的問題
至於我們日常的態度, 我都有懷疑, 特別係婆婆和爸爸, 有時真係會不自覺講嘢hurt到佢都唔知... 我算係比較深思熟慮的一個, 而且睇育兒資訊多過佢地好多, 都可能會有無心之失... 而家唯有慢慢再調較...

Gloria 說...

噢.... 希望快快過左呢個時間啦... 依家我遇到差不多的問題... 大家一起努力啦...
[版主回覆01/06/2010 18:02:00]最近這十幾天, 真的受不了.... 180度轉變實在來得太突然! 是幾天之間的事....
一齊努力啦!

Dawn 說...

你有無試過A.C.T.的方法呢,在信信身上是很work的,但MaMa要好有耐性呢。你看看我下面這篇分享吧! http://hk.myblog.yahoo.com/bingouno-isaac/article?mid=1147 例如小bie扭計仲話要做番bb,試下講 A --「小bie好想做bb喎,媽媽知你好想做番bb,小bie係咪有D唔開心呢?」 C -- 「不過呢小bie已經大個女喎,又就黎做家姐」 T -- 「如果你想,媽媽陪你玩,小bie扮bb,好唔好?」 在信信身上好work,特別是在他terrible 2時很有效,不過好多時都要把以上的說話重覆好多遍才行。
[版主回覆01/07/2010 19:16:00]A即是Acknowledge, C 是Communication, T是Target. um...明白, 即係首先要同理佢, 再行解釋/溝通, target係點呢? 我見小bie & 信信個case 你都係suggest一d遊戲?! 即係....?

發佈留言