Translate

2010年7月18日星期日

"你變成老婆婆我帶你去街"(澄3y1m)

沖涼時小Bie跟媽咪開玩笑說:


澄: "我錫晒細佬,唔錫你!"


媽: "吓? 唔好呀..."


澄: "你想唔想我唔錫你呀, 吓?"


媽: "唔好唔鍚我啦... 媽咪唔想你第時唔鍚我呀..."


澄: "好啦,  第時等你變成老婆婆嘅時候, 我會車你周圍去, 帶你去街, 咁你就唔會蕩失路啦!"


媽: "好呀!(會心列嘴牙) 你咁錫媽咪?" ... "咁你第時會唔會變成老婆婆架呢?"


澄: "唔會架wor~"


媽: "會架, 每個人都會成長變成大人, 最後,都會變成老人家架wor!"


:" 咁, 我會唔會蕩失路架呢"



沒有留言:

發佈留言