Translate

2010年7月19日星期一

Rotate玩具收納柜(澄3y1)

以小Bie和小天的年紀, 所擁有的書籍實在很多! 不過每天看大量各類型書籍的小Bie, 實在穫益不淺!


小天呢? 好像天生喜歡看書, 每次媽咪跟他讀書, 他都高興得唱起歌來, 手舞足蹈, 話說滔滔!


玩具呢? 不算太多吧? 家裡一直放置少量的玩具出來供小Bie自己選擇, 每隔一些時日, 媽咪就rotate另一些出來, 這樣除可令她專注於眼前小量的玩具外, 也可以保持新鮮感!


至於選擇? 其實一柜滿滿的, 都是一些非電子、簡單、古老的原始益智玩具。所以,小Bie每有機會到玩具店的時候, 把玩在手的一定是那些合小嬰兒的聲響、閃燈玩具! 因為她沒有接觸過, 所以一下子就被吸引住了!


而我這位媽媽心儀的玩具, 大多數要到教師教具店或網上購買, 其實現今的幼童玩具都太過電子化了, 小小年紀的嬰幼兒習慣了過度刺激的電子玩具, 除影響專注力、減少與人溝通的意欲外, 他日怎樣應付讀書、做功課這些"沉悶"活動呢?


2 則留言:

Anonymous 說...

真好啊! 小天喜歡看書. 我的細細可相反呢, 跟她看書, 她就別過臉或爬開, 跟skyla很不一樣啊! 最近叫好一點, 給她看咭, 她會接過來望一望, 再接另一張. 噢! 以為看書從小培養就可以, 但現在才深深明白, 性格的影響也很重要, 真的要因材施教!
[版主回覆09/02/2010 07:08:00]真的嗎? 那其實小bie當年是非常抗拒書的, 7-9個月開始比佢睇, 都係睇冇1-2分鐘就走人... 睇card又係, 4-5個月唔識走, 從來對眼情願望上天花板, 總之就係唔中意睇!!!
幸好, 最後經我的耐性+恆心,她才愛上書呢!! 字card呢? 到而家3歲依然一樣, 不太喜歡, 學咩都快, 梗係字呢, 上一秒識咗, 下一秒都可能唔記得....
細佬天生一見字card就手撐腳撐, 即係笑到蒙晒眼仔, 3幾個月就係咁嘞!!! 又左猶豫了好一陣子想flash card比佢教佢字, 最後還是看了幾年前flash card孩子的'後遺症"而放棄了... 如果唔係, 細佬一定係果d好細就識晒讀d書果d材料!!!
當年花很多心思在flash card上, 而家先知自己當年原來冇做錯d咩, 原來性格真係最決定成敗!!!

Joan 說...

媽媽,您好勁呀! 要照顧兩個小朋友,仲可以搵到咁多好書同益智玩具,真係要向你好好學習~~
我個仔又係4個月開始flash card比佢睇,但到咗一歲到就停咗,因為佢唔太鍾意,後來我轉個第二種方式(慢睇),為咗要提昇返佢對文字嘅興趣,每教一個新字就攞相關既圖片或實物比佢睇,佢又ok喎...後來發現同亞仔睇書時,佢識得一啲我從未教過嘅字,小朋友學習能力好強,原來學字未必一定要閃,慢睇一樣得~~
 
[版主回覆09/25/2010 07:22:00]JOAN,
我麻麻架咋~ 你過獎嘞!!!
其實你仔仔後來中意睇字CARD,早期的FLASH CARD可能都有幫助呢?! 我而家有時都會FLASH下, 多數慢睇... 學到就當然好, 學唔到嘢當玩下啦~~~

發佈留言