Translate

2010年11月19日星期五

"發夢上咗太空"(澄3Y5)

澄: "  媽媽, 我昨晚發夢飛咗上去太空, 見到個太空叔叔, 同佢一齊食嘢呀!"

媽: "係? 食咩呀?"

澄: "  食嘢囉!"

媽: "咁你點上去o架? 係唔係坐太空船或者火箭呢?"

澄: "  唔係呀, 我生咗對翼出嚟, 飛上去o架!"




你太可愛了, 囡!

3 則留言:

Jeremy Chu Chun Yin 說...

很可愛。
[版主回覆12/01/2010 16:02:00]做媽咪聽到, 真係開心笑到收唔到聲~~~

po 說...

3歲發夢上太空.,?
我3歲發夢落街踩3輪車咋
[版主回覆12/03/2010 11:21:00]因為你冇人講有關太空的故事/ 百科書比你聽囉! (婆婆一年365日都係講果隻小豬比你聽!你冇夢到隻豬咩? )

Jeremy Chu Chun Yin 說...

小bie叻的地方不是做的夢特別, 而是能夠理解, 記憶, 並將夢境覆述給媽咪聽啊!對於這麼小的人兒來說實在不簡單。
[版主回覆12/04/2010 19:08:00]thank you! thank you! 這也要她先有這方面的經驗存在其意識裡, 才能發出這個夢, 有這個夢才能夠理解, 記憶, 覆述... 下面的是我妹妹, 我同佢講吓笑啫... 佢好耐以前發過一次蝴蝶, 不停哭, 隔咗好耐仲講返架!

發佈留言