Translate

2010年11月27日星期六

Video 手足情-又愛又恨(澄3y5天9m)

"細佬, 我地一齊入嚟呢度玩囉..."

(扯頭髮)

("細佬呀, 唔好咁對我!" 設計對白)

"  咁不如我地一齊影相呀, 細佬!"   (真實對白)

(細佬走佬...) "  唔好走呀!"   (家姐扯住小弟腳仔很久...)

(小弟弟哭了, 媽咪抱走弟弟) 家姐不開心了...

(生意失敗look)

(細佬想去食餅啊!)

(好味...)

"好啦, 好啦,我教你玩啦, 打開, 呢度... 小心呀, 夾手指呀!... 唔好呀! 要開完一個又一個先架... 呀! 唔好呀! 咁呀...係咪呀? .... 咪得囉! 叻仔!"

家姐全程像指揮官一樣, 雖然有點bossy, 不過家姐出自一番愛意, 真的擔心細佬受傷, 真的愛護小弟弟!

 
至於後段, 小弟弟要去家姐最心愛的廚房攪鬼了, 家姐脾氣來了...









在我眼裡, 三歲五個月的小家姐不算太過份, 脾氣是大了點, 不過可以理解的。一向乾淨整潔的她, 怎抵受得了自己的心愛玩具給大肆破壞、流滿口水、狂敲猛打呢?

EQ 反而是她需要改善的一環! 最後, 跟家姐講道理還是(多數)可行的, 偶爾失控了也得讓你發洩一下, 媽咪盡量不插手好了!

後段你說給1/2的錢媽媽買另一個一模一樣的小廚房給細佬也總算平心靜氣想出來的一個解決方法!

雖仍有進步空間, 不過你在怒氣下, 嚐試操控自己情緒已經很不錯了!

6 則留言:

Joanne 說...

以一個三歲小朋友來說,我覺得澄澄已經做得好好啦!如果是我的仔仔,佢已經一手推開細佬啦!
[版主回覆12/11/2010 03:13:00]我都覺得家姐算是ok了, 只是發脾氣的樣子裝得凶凶的有點嚇人, 始終還是愛護小弟、不會傷害他吧! 最後用自己的錢買玩具給細佬都勉強算是一種share吧?! um... 暫時無可能要求佢完全唔發脾氣嘅... 我都好似諗唔出更好的處理手法? 唔知有冇人有suggestion呢?

SkyBlue 說...

小bie好可愛啊!在片中看到他們的姊弟情,好WARM啊!小bie還鍚住細仔來打pat pat ka!好叻叻啊!
[版主回覆12/13/2010 14:23:00]ok 啦.... 小bie發脾氣都比咁多姨姨讚嘅?!

SkyBlue 說...

我想你可以先跟小BIE傾掂數先.那些玩具可以跟細佬分享,那些不能,不能的便要小bie自己收好,那便不會發生以上情況,因你們早已協意了啊!
[版主回覆12/13/2010 14:25:00]係呀, 我有很大的責任要付, 因為最近搬走了家姐的playpen比了細佬, 家姐的玩具角全被細佬入侵... 因在試驗階段, 我們發覺要比返家姐, 細佬唔肯在圍欄內玩呢...

TAMMY 說...

我都覺得家姐已經做得好好啦!起碼她也會分享.
[版主回覆12/13/2010 15:59:00]thank you~~~ 不過家姐時時都係咁, 又要來引細佬, 細佬一來玩佢d嘢又尖叫, 我諗, 如果時時我在細佬旁會好好多~~

Dawn 說...

我都好欣賞小Bie呀!見到心愛的玩具被細佬整亂,她也沒出手推開細佬,她看似發脾氣,但我覺得這是她找到唯一可行的發洩方法,因為唔打得細佬嘛!雖然後來有打patpat,但明顯地是超溫柔地打下去的!這個姐姐真的很乖。
[版主回覆12/17/2010 21:02:00]我又忍唔住睇多次, 佢算勉強ok啦, 或者我當媽媽嘅要從旁協助好d, 待他們再長大一點才可真正完全放手比佢地相處.

比比菇 說...

你好呀澄澄媽媽..看了你的video...你的女兒真的好可愛啊...可以見到她是很嬲, 除了輕力打細佬的pat外, 她用了不會傷害人的方法去發洩自己的憤怒, "大叫"是一種方法, 她這樣小已懂得如此, 很了不起...在那一刻可以藉此讚賞她雖然很嬲, 但也不會做傷害細佬的事, 之後藉之俾d你希望她用來發洩情緒的方法, 例如, 俾張紙同crayon問下佢畫下出來有幾嬲...呢個方法我睇有d書教既, 我阿女身上間中都work... 佢後尾拿出袋說那是她的寶物, 你覺得那有什麼意思?
不過你也很厲害啊, 你見狀也完全沒有鬧她, 已做了最困難的一步啦... 還可以一邊拍攝添..很是了不起呢!!
你兩個孩子真的很可愛!!!! 可以看到家姐對細佬真的很有耐性, 你一定付出了很多心機去培育他們了!!! 要多多向你學習啊!
[版主回覆12/21/2010 01:34:00]hi 比比菇, 你實在太過獎&客氣了!!! 出post以後, 我看完一次又一次, 才發現小bie算是控制脾氣算是控制得頗好吧, 原來大叫也是一種好的方法嗎? 而我自己呢, 真係唔太ok嘞... 先是為何會叫她"只可以打一下小弟弟就夠"了? 還在笑... 處理這事情不認真,還要在拍攝 看你的blog後, 更令我覺得有好多嘢可以做得更好、要concern! 佢後尾拿出袋說那是她的寶物--> 就是她之前說要分錢給媽媽買過另一個廚房給小弟嘛, 那個袋就是放了她的寶貝: 錢包! 認真拿錢給我呢!

發佈留言