Translate

2011年4月24日星期日

EQ

時有提及自己EQ奇差, 面對兩名子女時, 更易情緒失控! 其實, 更曾經懷疑自己有燥狂症... (經過搜尋有關資料證實不是)

那麼, 究竟怎樣可以控制一下自己的情緒、 樂觀的心態、以至脾氣呢?
毫無頭緒, 又試試看看書 <情緒管理的第一堂課> 能否有幫助吧?
應該不用看心理醫生那麼嚴重吧?

小Bie啊小BIE, 不要再激媽媽了好嗎? 媽咪不想駡妳啊, 能否有一天可以開開心心、整天跟小弟和睦共處? 整天不哭不鬧呢? 好讓媽咪也能溫柔一整天跟你們溫馨相處呢?



2 則留言:

Souffle 說...

Haha... I think that's all mothers need to know.
[版主回覆05/04/2011 16:09:00]多謝你的安慰! 唔係哩, 我真係發晒脾氣鬧小bie佢先聽話架, 我好唔想長用呢種強硬手法對待佢, 但好地地講佢就當耳邊風, 好多時, 我真係控制唔到自己嘅脾氣!!!!

Jeremy Chu Chun Yin 說...

媽媽像是受害者呀!!
[版主回覆05/10/2011 06:19:00]是嗎? 自己真的脾氣壞嘞!!

發佈留言