Translate

2011年4月1日星期五

大躍進-陌生地方:Kupono應試(澄3y9)

最近有開始擔心, 五歲升幼稚園時會不會一間學校都不收小Bie呢?

9月份的面試在即, 小Bie連她最熟悉的Gymboree都不能給drop off, 大哭起上來; 第3次去Kumon中心試堂, 媽咪陪伴進入中心又大哭起來! 其中一位出名的補習老師一聽見小Bie要陪1-2次, 馬上不收...

有媽咪緊握雙手陪伴左右都要高聲哭起來, 怎叫人不擔心妳有可能在所有面試期間都大哭起來, 那真的有機會一所心儀的學校都不收啊... 越想越驚...



預約了專為小朋友準備interview的 Kupono Learning Center作evaluvation, 妳竟然突然事事成功起來...
 
因為這幾天, 媽咪答應妳如果事事獨立, 代表有能力照顧懂說話的智能娃娃: "逗逗", 如果成功, 就會買這個對話的中英文娃娃給你, 果然馬上得到空前的成功!

媽咪其實由聖誕節時已經在網上為妳介紹她, 不過要妳學識想要的東西不是馬上就要得到, 結果耐性地等了好幾個月, 是時候了...




結果, 幾天之內:
1: 妳成功自己入睡, 晚上說: "  BYE. MOMMY"
2: 整晚自己睡覺
3: 自己走入Kumon中心.
4: 自己在外去洗手間, 不論大小, 通通自己鎖門走進厠格, 到洗手...不求人!

之前的Kumon也去了好幾次, 有媽咪伴隨好幾次才勉強成功, 今天,媽咪以極有信心 (裝出來的)、極firm的語氣:
"自己入去啦, 好開心架! 妳大個女嘞!"
結果, evaluvation 的"考官"出來:
"HI! are you Sherbie?"
Bie: (從容站起來) "  yes!"
開開心心跟"考官" 走進去一個多小時, 快快樂樂走出來:
"  Hi mommy, I am a big girl!"


"收買"/ 賄賂" 小朋友是不對...  不過, 有些時候, 不用這些絕招是不成的!
 




1 則留言:

Jeremy Chu Chun Yin 說...

嘩, 咁真正in小學時要出動多幾個智能娃娃至得啦! keep住話我地知interview情況啊! 對晉彥好有用的資料。
[版主回覆04/14/2011 16:54:00]一定~~ 我最近壓力真係好大...! 唉! 你都諗定一樣晉彥最中意嘅嘢, 仲要介紹比佢幾個月, 吊佢癮, 除了訓練耐性, 仲令佢成為更大動力!!! 原來真係work!!

發佈留言