Translate

2011年4月12日星期二

大躍進-自己起床、換衣服 (澄3y9)


星期天, 爸媽、婆婆、小天一家人飲過茶後, 浩浩蕩蕩、隆重其事地跟小Bie一起去選購一個很響亮的鬧鐘。

妳滿心歡喜說自己要成為大個囡, 會自己照顧自己, 然後就會照顧智能娃娃了!
果然, 三天以來都是自己起床、換好睡衣才走到樓下爸媽的房間敲門...

knock- knock! 一位漂亮醒神的乖乖女換好上學的衣服, 笑瞇瞇在等待媽媽煮早餐, 多美好的新一天開始!

2 則留言:

Souffle 說...

What a beautiful day! Again, thank you very much for all the information you gave me the other day. Will check them one by one.  Sharing is fun
[版主回覆04/26/2011 04:43:00]係呀, 美好一天唔係時時發生, 小bie好容易起身發脾氣架. 唔洗客氣wor~

Souffle 說...

同瞓得唔夠或者瞓得唔好有無關呢? 有啲小朋友唔夠瞓或者好眼瞓時會易扭計或發脾氣. 所以weekdays我點都要個大仔nap, 細仔就會自動自覺nap.
[版主回覆04/28/2011 07:24:00]你大仔幾歲話? 好大架嘞wor我記得?!! 唔係4歲就有d小朋友戒nap架嘞咩? 我兩隻馬騮好難入睡... 小bie唔夠瞓又易發脾四...

發佈留言